عضویت پارک علم و فناوری مازندران در انجمن بین المللی پارک علم وفناوری

خبرگزاری پانا: رییس پارک علم و فناوری مازندران از پذیرش عضویت قطعی این پارک در انجمن بین المللی پارک علم و فناوری(IASP) خبرداد.

کد مطلب: ۴۰۲۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، علی معتمدزادگان اظهار داشت: هیات مدیره انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری با عضویت قطعی پارک علم و فناوری مازندران دراین انجمن موافقت کرد.
انجمن بین المللی پارک علم و فناوری شبکه ای جهانی از پارک های علم و فناوری است که عضویت دراین انجمن بصورت قطعی و غیر قطعی یا سالیانه است که اعضای قطعی از امتیازات و خدمات بیشتر این انجمن به نسبت سایر اعضاء برخوردار می شوند.

رییس پارک علم و فناوری مازندران گفت: تعامل با سایر پارک های علم و فناوری جهان و سازمان های مرتبط با آنها، دسترسی به اطلاعات و تجربیات پارک ها ، انتقال دانش فنی، امکان استفاده از منابع انجمن و امکان همکاری میان شرکت های پارک علم و فناوری مازندران با سایر شرکت های عضو پارک های زیر مجموعه از جمله اهداف و دستاوردهای عضویت در این انجمن بین المللی است.

وی انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری را شبکه ای جهانی از پارکهای علم و فناوری توصیف کرد که متخصصان پارکهای در حال توسعه موجود، مراکز رشد تجاری بر مبنای نوآوری، موسسات تحقیق و توسعه، دانشگاه ها و کارشناسان توسعه اقتصادی و فناوری و انتقال تکنولوژی را در سرتاسر جهان فراهم می کند.

انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری از سال 1984میلادی فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون 399 پارک علم و فناوری از 73 کشور جهان به تعداد 250 هزار شرکت دانش بنیان در آن عضو هستند .

این انجمن دارای شش بخش در آفریقا، آسیای، آسیای جنوب شرقی، اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی است که دو دفتر در مالاگای اسپانیا و پکن چین قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار