لزوم تقویت ارتباط آموزش و صنعت حمل و نقل دریایی

خبرگزاری پانا: رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته ملی دریانوردی ضمن تبریک این رویداد جهانی از تلاش‌های صادقانه دریادلان خانواده بزرگ کشتیرانی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۴۰۲۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد سعیدی اظهار کرد: هفته ملی دریانوردی یادآور نقش ستودنی تلاشگران عرصه دریا و فرصتی برای تقدیر از بزرگ مردانی است که با تلاش شبانه‌روزی مظهر اراده و ایستادگی به شمار می‌روند. در این هفته خانواده‌های بزرگ دریایی در سراسر دنیا، گرد هم می‌آیند تا از تلاش‌های صادقانه دریانوردان به طریقی قدردانی به عمل آورند.

وی افزوده است : در شرایطی که در پی توافق ایران و کشورهای 1+5 پدید خواهد آمد، فعالیت‌های ناوگان و تجارت بین‌المللی وارد مرحله جدیدی خواهد شد و این مهم همت، تلاش و جدیت مضاعفی را می‌طلبد. بدون شک دریادلان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که در دوره‌های حساس کشور همواره پیشتاز و پیشقدم بوده‌اند این بار نیز با همکاری، همدلی و همراهی برای جبران کمبودها و نقیصه‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
سعیدی اظهار داشت : از آنجایی که امسال از سوی سازمان جهانی دریانوردی شعار آموزش دریایی مورد تأکید قرار گرفته است لازم می‌دانم توجه دریانوردان، مدیران و کارکنان ناوگان تجاری را به تقویت ارتباط میان آموزش و صنعت حمل‌ونقل دریایی جلب کنم.
شایسته است مراکز آموزشی تعاملات خود را با صنعت حمل‌ونقل دریایی افزایش دهند تا از این رهگذر دانش و تجربه انباشته در حوزه دریایی، روند صعودی خود را همچنان حفظ کند.
فرصت را مغتنم شمرده ضمن قدردانی از همه عزیزانی که با وجود برخی محدودیت‌ها، زمینه استفاده بیشتر از امکانات دریایی را فراهم می‌آورند، هفته ملی دریانوردی را به جامعه دریایی به خصوص خانواده بزرگ گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می گویم سلامتی توأم با سربلندی تمامی همکاران را از درگاه احدیت مسئلت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار