حسینیه شیرازی ها میزبان ضیافت ستارگان

شوق پرواز کبوتران کوی جماران روایت می شود

خبرگزاری پانا: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ویژه برنامه˝ضیافت ستارگان˝ که به منظور پاسداشت یاد وخاطر شهدای محلات شهرتهران برگزار می شود؛ ازخانواده معظم شهیدان˝ احمد و محمود سبزی˝، در محله جماران تجلیل می شود.

کد مطلب: ۴۰۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ در ویژه برنامه ضیافت ستارگان که پنجشنبه دوم مهرماه مصادف با عید سعید قربان، بعد از نماز مغرب وعشاء درحسینه شیرازی ها و با حضور ائمه جماعت منطقه یک ، خانواده معزز شهدا، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولین فرهنگی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک و فرهنگسرای امام(ره) برگزار می شود؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس از پدر و مادر شهیدان بزرگوار "احمد و محمود سبزی" تجلیل خواهد شد .
گفتنی است؛ "شهید احمد سبزی" که متولد 12/10/1337 اسفندماه 1362 درعملیات خیبر(جزیره مجنون) به درجه رفیع شهادت نایل شد، از پاسداران بیت امام خمینی(ره) در جماران بود و برادر او، "شهید محمود سبزی" نیز متولد10/8/1342 هفدهم تیرماه 1365 در عملیات کربلی یک در منطقه مهران به کاروان شهدا پیوست.
سخنرانی حاج احد معصومی از همرزمان شهید سبزی و خاطره گویی حاج اسماعیل یزدان پرست از اقوام این دو شهید بزرگوار درکنار روایتگری حبیب اله خسروجردی، بخش های دیگر محفل نورانی و"ضیافت ستارگان "است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار