در جشن شکوفه ها در کاشمرمطرح شد:

ایجادمحیطی آرام جهت دانش آموزان درخانه انتظار مدیر آموزش وپرورش کاشمر

خبرگزاری پانا: مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها صبح امروز در کلیه مدارس ابتدایی کاشمرو همزمان با مدارس سراسر کشور و با حضور مدیر آموزش و پرورش ،مسئولین واولیاء دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۰۱۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سعادتمند در آیین استقبال از دانش آموزان کلاس اولی که به صورت نمادین در دبستان شهید بهشتی برگزار شد ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای همکاران ودانش آموزان، جشن شکوفه ها را به همه دانش آموزان پایه اول وجامعه فرهنگی واولیا آنان تبریک گفت و جشن شکوفه ها را یک روز به یادماندنی درزندگی دانش آموزان دانست که در شکل گیری کیفیت اجتماعی،علمی وفرهنگی آنان مؤثر خواهد بود.
سعادتمند در ادامه سخنرانی خود یک خواسته از اولیای دانش آموزان داشت: فراهم کردن محیطی آرام و بدون استرس برای دانش آموزان در منزل از انتظارات وی بود که از همه ی اولیا ی کلاس اولی خواست تا آن را مهیا و فراهم کنند .
وی اشاره کرد که محیط متشنج خانه ، و خانواده هایی که فاقد آرامش روحی و روانی هستند به وضعیت درسی فرزندشان آسیب می زند.
در پایان دانش آموزان با در دست داشتن شاخه های گل و پرچم جمهوری اسلامی با شور ونشاط ، تحت لوای قرآن کریم به استقبال کلاس درس رفتند.
لازم به ذکر است که در سال تحصیلی جدید در کاشمر2هزار و740 دانش‌آموز کلاس اولی به مدارس شهرستان وارد شده اند که این رقم نسبت به سال گذشته حدود 13.5 درصد رشد داشته است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار