آرش فلاحت پیشه در گفت و گو با پانا:

نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» یک کار فانتزی است

خبرگزاری پانا: آرش فلاحت پیشه گفت: نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» یک کار فانتزی است و نقش من یک انقلابی کمونیست است که می خواهد انقلاب را در سرتاسر دنیا منتشر کند.

کد مطلب: ۴۰۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد

آرش فلاحت پیشه بازیگر تئاتر و سینما در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: در حال حاضر مشغول بازی در نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» هستم که اجرای آن از 24 شهریور ماه آغاز شده است و در سالن استاد ناظر زاده کرمانی در مجموعه ایرانشهر به صحنه می رود.

وی افزود: «ازدواج آقای می سی سی پی» نوشته فردریش دورنمارت و به کارگردانی احسان فلاحت پیشه برادرم است و محمد صادق ملک، مهدی نصرتی، محمدرضا مالکی، آرزو نبوت، کامبیز منصف، فرانک جلیلی، پژمان عبدی و خودم از بازیگران این نمایش هستیم.

این بازیگر تصریح کرد: این نمایش یک کار فانتزی است و نقش من یک انقلابی کمونیست است که تلاش می کند انقلاب را در سرتاسر دنیا گسترش داده و منتشر کند، دوستی دارد به نام می سی سی پی که دادستان است و راوی همان انقلابی کمونیست است و داستانی را که رویت می کند جریانی را در نمایش پیش می برد که اساس این نمایش است و دو نفری که هستند یکی سمبل قانون و مذهب و دیگری کمونیست است.

گفتنی است؛ نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» نوشته فردریش دورنمارت و کارگردانی احسان فلاحت‌پیشه از 24 شهریورماه تا هشتم آبان‌ ساعت 20 در تالار استادناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار