نمایشگاه قرآن و عترت تبریز مهرماه برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه قرآن و عترت همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از نهم تا سیزدهم مهر ماه امسال در این شهر برپا می‌شود.

کد مطلب: ۴۰۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا ، علی اکبر صفی پورمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی،در خصوص برنامه‌های آتی این اداره کل در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در کنار نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز صورت گرفته است .

وی افزود: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از نهم تا سیزدهم مهرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و همزمان در کنار این نمایشگاه، نمایشگاه قرآن و عترت با آخرین تولیدات حوزه علوم دینی برپا شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد به طوریکه در این راستا مکاتبات لازم با مراکز حوزوی سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه صورت گرفته است .

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه «نمایشگاه کتاب همواره از عوامل تشویق برای تولید کتاب و نشر فرهنگ مطالعه محسوب شده و مورد استقبال اقشار مختلف مردم است»، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در کنار نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز حرکتی مطلوب برای بهره مندی علاقه‌ مندان از آثار تولید شده در این حوزه است .

صفی پور در پایان با بیان اینکه علاوه بر بخش قرآن و عترت، بخش رسانه‌های دیجیتال نیز در کنار نمایشگاه کتاب تبریز برپا می شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته برای نخستین بار یکصد ناشر نشر دیجیتال و الکترونیک در نمایشگاه حضور داشتند، که سعی می کنیم امسال تعداد مؤسسات دینی حاضر در این بخش نسبت به سال گذشته افزایش یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار