مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر:

توزیع امکانات آموزشی عادلانه و بر اساس نیاز مدارس صورت می‌گیرد

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر اولویت توزیع امکانات آموزشی را در مدارس این شهرستان بر اساس نیاز و تشخیص کارشناسان بازدیدکننده عنوان کرد.

کد مطلب: ۳۹۸۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در نشست کمیته تعمیر و تجهیز مدارس و بر اساس ارائه گزارش کارشناسان آموزش‌وپرورش در بازدید از مدارس در مورد تخصیص امکانات آموزشی تصمیم‌گیری شد.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر توزیع عادلانه امکانات را یکی فاکتورهای اثرگذار در بهبود کیفیت آموزشی عنوان کرد و افزود: با کمک خیرین و اداره کل نوسازی استان در یک سال گذشته شاهد رفع بسیاری از مشکلات عمده و اساسی از جمله میز و صندلی دانش آموزان بوده‌ایم.

خرامیده با اشاره به اجرای طرح هجرت در مدارس این شهرستان گفت: رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و زیباسازی فضای آموزشگاهی یکی از برنامه‌های جدی مدارس در تابستان بوده است که با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بیش از 10 مدرسه در این زمینه فعالیت نموده‌اند.

وی با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان و گرمای هوا در این منطقه وجود سیستم‌های سرمایشی را در کلاس درس یک نیاز ضروری خواند که باید در تأمین آن‌ها تلاش کرد.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر با اعلام اینکه بیشترین تلاش برای رفع مشکلات مدارس انجام‌شده است و مدارس در حال حاضر با کمبودهای اساسی از جمله میز و صندلی، کولر و آبسرد کن مواجهه نیستند تصریح نمود: ملاک‌های یک مدرسه خوب شاخص‌های زیادی از جمله داشتن کتابخانه، نمازخانه، فضای سبز، امکانات هوشمند سازی و فضایی شاد برای تعلیم و تربیت است که در این زمینه کاهش مشکلات احتمالی تمام توان خود را به کار می‌بندیم.

در این نشست با بررسی‌های به‌عمل‌آمده و بر اساس اولویت مدارس بیش از 200 دستگاه میز و نیمکت، 200 دستگاه صندلی دانش آموز 40 دستگاه میز و 40 دستگاه صندلی معلم و تعدادی کولر، کمد ،فایل و امکانات هوشمند سازی به مدارس اختصاص و تحویل گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار