شهردار اردبیل خبر داد:

مشارکت شهرداری اردبیل در پروژه‌های فرهنگی با زمین و پروانه رایگان

خبرگزاری پانا:شهردار اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا با تامین زمین به صورت رایگان و اعطای رایگان پروانه به پروژه‌های فرهنگی و ورزشی زمینه تجهیز و تکمیل این مجموعه‌ها را در مناطق مختلف شهر فراهم کنیم.

کد مطلب: ۳۹۷۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا:حمید لطف‌اللهیان در حاشیه افتتاح دو باب کتابخانه جدید در مناطق محروم اردبیل اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید شهرداری اردبیل در بها دادن به فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی و مقدم دانستن این فعالیت‌ها بر کارهای عمرانی و روزمره شهرداری که مکلف به اجرای آن هستیم سعی جدی و تلاش واقعی بر این است تا حرکت تحولی را در حوزه فرهنگی و اجتماعی شاهد باشیم.

وی افزود: در کنار خیرین و مجموعه بانک پاسارگاد که در ساخت کتابخانه در مناطق محروم ورود پیدا کرده است تلاش جدی ما بر این است تا بتوانیم با واگذاری زمین و رایگان اعطا کردن پروانه ساخت به حرکت رو به جلو و مثبت در این حوزه کمک کنیم و انتظاری که از خیرین و سایر مجموعه‌های همراه‌کننده در این حوزه داریم این است که بدون دغدغه و نگرانی در این حوزه ورود پیدا کرده و سرمایه‌گذاری‌هایشان را انجام دهند.

شهردار اردبیل یادآور شد: ساخت کتابخانه‌های عمومی و قرائت‌خانه‌ها در مناطق مختلف شهر یکی از این اولویت‌ها است که ما با جانمایی این فضای کتابخانه‌ای در داخل پارک‌ها سعی‌مان بر این است تا مردم را در کنار سوق دادن به فضاهای پرشور و نشاط اجتماعی با مقوله کتاب و کتابخوانی نیز بیشتر آشنا کنیم، چراکه سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی برای افزایش دانایی مردم امری ضروری و حیاتی است که قطعا نتایج مثبت آن را در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود.

لطف‌اللهیان بیان کرد: ما خوشحال هستیم که امروز دو باب کتابخانه در محروم‌ترین منطقه اردبیل محله وحدت و راه سیدآباد کلخوران به همت مجموعه بانک پاسارگاد احداث شده و با همراهی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و مشارکت شورا و شهرداری در حال افتتاح و تحویل آن هستیم تا ساکنان این محلات که اغلب پرتردد و پرجمعیت هستند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا همچنان این رویه را ادامه بدهیم و با همت بانک پاسارگاد چهار پروژه دیگر نیز در شهر اردبیل در حال انجام است که انتظار می‌رود این پروژه‌ها نیز تا پایان امسال تکمیل، تجهیز و آماده‌سازی شود تا هموطنان ما بتوانند در مناطق محروم و اطراف شهر اردبیل از این فضاها استفاده کنند.

شهردار اردبیل هزینه‌کردها را در این زمینه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت در ارتقای مسائل فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد و گفت: ما نباید از این سرمایه‌گذاری‌ها غفلت کرده یا نسبت به آن اظهار مغبونیت کنیم در حالی که نسل‌های آینده ما از این امکانات و تجهیزات در ارتقای آگاهی‌،‌ هوشیاری و بصیرت خود استفاده خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار