برگزاری مسابقه داستان کوتاه سیمرغ در نیشابور

خبرگزاری پانا: مسابقه داستان کوتاه سیمرغ در راستای تشویق و ترغیب نویسندگان و ایجاد فضای مناسب برای کشف استعدادهای درخشان و معرفی ظرفیت‌های ادبیات داستانی نیشابور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۳۹۵۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی بیان مدیر انجمن داستان نویسی سیمرغ و دبیر اجرایی اولین دوره جایزه داستان کوتاه سیمرغ اعلام کرد:بابهره‌گیری کافی از اساتید پیشکسوت در زمینه تبادل تجربیات می‌توانیم کیفیت برگزاری مسابقات مذکور را ارتقاء دهیم.

داوران اولین دوره جایزه داستان کوتاه سیمرغ احمد نجفی و بهاره ارشد ریاحی، از نویسندگان و منتقدین شناخته شده کشور هستند که در کارنامه ادبی خود علاوه بر چاپ کتاب، موفقیت در چند جایزه معتبر ادبی مانند صادق هدایت و جایزه ادبی تیرگان دیده می شود.
شرکت کنندگان فقط می توانند یک اثر را به منظور داوری ارسال کنند، حداکثر کلمات داستان ارسالی ۵۰۰۰ کلمه است و داستان های رسیده در دو مرحله داوری می شوند و اسامی داستان های رسیده به مرحله دوم پیش از داوری نهایی در وبلاگ انجمن داستان نویسی سیمرغ منتشر خواهد شد.
یاد آور می شود، مهلت ارسال داستان تا تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۴ است و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه باید داستان های خود را از طریق پست الکترونیک به نشانیsimurgh.dastan@gmail.com ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار