با برگزاری مراسم اختتامیه

دانش آموزان برگزیده طرح اوقات فراغت تابستان ۹۴ در قم تقدیر شدند

خبرگزاری پانا: اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستان 94 با تقدیر از دانش آموزان برگزیده، پیش از ظهر یکشنبه در در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد

کد مطلب: ۳۹۴۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت دانش آموزان، حجت الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، عبدالعلی براتی مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی و دبیر اجرایی طرح، حجت الاسلام سرلک مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قم و سایر مربیان، روحانیون و دانش آموزان شرکت کننده در طرح حضور داشتند.

معاون طرح و برنامه اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش آموزان قم طی سخنانی در این همایش اظهار داشت: برای اولین بار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به عنوان مجری طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب شده است.

قدرت الله مرادی گفت: ما در این طرح حدود ۵۰ پایگاه را تحت پوشش قرار داده‌ایم که از این تعداد ۲۱ پایگاه مربوط به خواهران و ۲۹ پایگاه مربوط به برادران بوده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، بوستان معرفت، برنامه‌های ورزشی و علمی و اردوهای مختلف از جمله فعالیت‌ها در این طرح بوده است.

معاون طرح و برنامه اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش آموزان قم هدف از این طرح را سامان دادن اوقات فراغت دانش آموزان و رشد ابعاد فردی و اجتماعی آنان نام برد.

در پایان مراسم از دانش آموزان برتر در مسابقات و کلاس‌های این طرح و نیز مربیان تقدیر به عمل آمد.

شرکت 4000 دانش آموز استان قم در طرح تابستانی اوقات فراغت

به گفته عبدالعلی براتی مسؤل آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی قم نزدیک به ۱۰۶ پایگاه در کل استان با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان قم در اجرای طرح اوقات فراغت تابستان مشارکت داشته‌ و چهار هزار دانش آموز در برنامه های طرح شرکت کرده اند.

تشکیل هسته فرهنگی جوان، بوستان معرفت همراه با گفتمان دینی، وبلاگ نویسی، جشنواره، مقالات، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تفریحی و اردو، فعالیت‌های قرآنی، حجاب و عفاف، مهدویت و انتظار، ورزش و تفریح، عقاید و اخلاق اسلامی، فرهنگ و رسانه از برنامه ها و آموزش‌های این طرح بوده است.

بمانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار