همکاری بنیاد فرهنگی شهیدمدنی در برگزاری جشنواره فیلم پیامبر صلح

خبرگزاری پانا: بنیاد فرهنگی شهید آیت‌الله مدنی در برگزاری نخسین جشنواره بین‌المللی ˝فیلم محمد(ص) پیامبر صلح˝همکاری می‌کند.

کد مطلب: ۳۹۳۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم "محمد(ص) پیامبر صلح" با اعلام این خبر افزود: این رویداد سینمایی قرار است اوائل دی ماه سالجاری در تهران برگزار گردد تا نگرشی حقیقی را به زندگی حضرت محمد (ص) با توجه به ویژگی‌ها و خصایص ایشان در قرآن کریم و جلوه های عینی آن در مناسبات و روابط فردی و اجتماعی امروز به سمع و نظر جهانیان برساند. خصایص و ویژگی‌هایی مانند:انسان دوستی، صلح‌خواهی، رأفت، یتیم‌نوازی، کمک به ضعیفان و مستمندان، عدالت جویی، مواساط، ساده زیستی، مردمی بودن، ارتباط با خدا، دعاو مناجات، توجه به محیط زیست، توصیه به رعایت حقوق حیوانات، مبارزه با نژاد پرستی و …)/ استفادهازسبکزندگیپیامبر (ص) درجهانامروزی/ پاسخ به تعابیر غلط از سیره پیامبر رحمت (ص)/ هرگونه محتوای مرتبط با تعالیم پربرکت حیات حضرت محمد (ص) …ازجملهموضوعات و محورهای جشنواره است.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم "محمد(ص) پیامبر صلح" به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدافی چون: تبلیغ جنبه‌های انسانی، فردی، اجتماعی، مهربانی و نیز زیبایی‌های معنوی حیات پر نور پیامبر رحمت و عدالت/ آگاهی بخشی به جامعه بشری به واقعیات حیات و دستورات حضرت محمد (ص)/ تعمیم ارزش‌های والای فرهنگی و اجتماعی زندگی پیامبر اسلام (ص)/ زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان/ جایگزینی آثار مثبت زندگی پیامبران الهی به جای تولید آثار سخیف در رسانه‌ها و شبکه‌‌های اجتماعی/ قدردانی از هنرمندان و فیلمسازان دین‌مدار و منصف در ایران و جهان/ وبهره‌گیری از ابزار نافذ و تاثیرگذار سینِما در راستای تبلیغات دینی- در ابعاد ملی و بین‌المللی طراحی شده است.

علاقمندان می‌توانند آثارشان را تا ۳۰ مهر به نشانی دبیرخانه جشنوارهواقع در: بالاتر از چهار راه ولیعصر- جنب دانشگاه هنر- خیابان رشت- بن‌بست اول- پلاک یک ارسال نمایند. همچنین، اعلام شد نخستین جشنواره فیلم "محمد(ص) پیامبر صلح" از سیستم دبیرخانه اینترنتی و آنلاین برخوردار است و علاقمندان می‌توانند فیلم‌های کوتاه را از طریق سایت جشنواره به نشانیmuhammadfilmfestival.ir ارسال نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار