دادستان شهرستان دنا تشریح کرد؛

قتل یک زن جوان در سی سخت

خبرگزاری پانا: ˝علی قاسمی˝ در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته حدود ساعت ۱۷ بعد از ظهر جوان ۲۲ ساله ای با ورود به منزل برادر خود و طرح برخی اختلافات قبلی با زن برادرش اقدام به سر و صدا و درگیری با وی کرده بود.

کد مطلب: ۳۹۳۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، درگیری لفظی بین جوان 22 ساله و یک زن ، با مرگ زن جوان پاتاوه ای در سی سخت به پایان رسید .

دادستان شهرستان دنا با بیان اینکه اصل موضوع این قتل اختلافات خانوادگی بوده است، گفت : زن جوان فوت شده در این درگیری ، زن برادر قاتل است.

"علی قاسمی" در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته حدود ساعت ۱۷ بعد از ظهر جوان ۲۲ ساله ای با ورود به منزل برادر خود و طرح برخی اختلافات قبلی با زن برادرش اقدام به سر و صدا و درگیری با وی کرده بود.

وی بیان داشت: بعد از گذشت لحظاتی از بحث بین این دو نفر جوان ۲۲ ساله با ضربات متعدد چاقو به گردن ،سینه و شکم مقتول، وی را از پای درآورد.

این مسئول ادامه داد: در زمان وقوع درگیری شوهر مقتول در خانه حضور نداشته و تنها خواهر قاتل از چند روز پیش در منزل برادر خود به سر میبرد که بعد از دیدن این صحنه با جیق و داد از اهالی نزدیک به خانه کمک خواسته بود.

دادستان دنا افزود: مقتول حدود ۱۰ روز پیش نیز مورد ضرب و شتم قاتل قرار گرفته بود و قاتل در این مدت چاقوی استفاده شده در درگیری را با دو احتمال انتقام گیری و یا محافظت از خود به همراه داشت تا این که مجددا روز گذشته به سراغ زن برادر خود رفت.

وی ادامه داد: در این لحظه تعدادی از اهالی که قصد جلوگیری از خروج شخص ضارب را داشتند با دیدن چاقوی نسبتا بزرگ و آغشته به خون در دست قاتل راه را برای وی باز می کنند و قاتل از صحنه درگیری متواری می شود.

این مقام قضایی اظهار داشت: قاتل بعد از خروج از منزل از طریق خودروی پسر عموی خود و بدون هماهنگی قبلی با وی از سی سخت به یاسوج و از آنجا با تاکسی های ترمینال یاسوج راهی گچساران و از گچساران به بهبهان در استان خوزستان فرار کرده بود.

دادستان دنا عنوان داشت: قاتل بعد از شنیدن خبر فوت زن برادر خود از طریق یکی از آشنایان که از ماموران آگاهی بوده خود را به ماموران نیروی انتظامی در شهر دهدشت معرفی کرد و سپس به دنا منتقل شد.

قاسمی افزود: صبح امروز متهم با حضور در دادستانی شهرستان دنا تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی یاسوج شد.

وی تاکید کرد: در صورت همکاری اولیای دم سعی میکنیم ظرف یک هفته آینده این پرونده به دادگاه کیفری شماره یک استان معرفی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار