تجلیل فرماندار اسلامشهر از ملی پوشان تیم والیبال

خبرگزاری پانا :فرماندار اسلامشهر با حضور در منزل دو ملی پوش والیبالیست اسلامشهری از حضور درخشان آنان در ترکیب تیم ملی والیبال در جام ملت های آسیا تجلیل کرد.

کد مطلب: ۳۹۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، در این دیدارها که شهردار و رییس شورای اسلامی شهر، بخشدار مرکزی و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز حضور داشتند، امیراله حقیقی در سخنانی ضمن قدردانی از افتخار آفرینی های این دو ملی پوش موفق برای کشورمان و شهرستان اسلامشهر گفت: ورزش شهرستان از ظرفیت و پتانسیل قابل توجهی بویژه در رشته والیبال برخوردار است و تابحال قهرمانان و ملی پوشان بسیاری را در والیبال و سایر رشته های ورزشی پرورش داده است.

وی با بیان اینکه ورزش می تواند جوانان را در برابر آسیب های اجتماعی بیمه کند، ادامه داد: همه مدیران و مسئولان شهرستان در رابطه با توسعه ورزش اتفاق نظر دارند و بی تردید در صورت رشد و توسعه فضاها و اماکن ورزشی جوانان بیشتری از اسلامشهر در ورزش کشور خواهند درخشید.

حمزه زرینی یکی از ملی پوشان با سابقه و پر افتخار تیم ملی والیبال کشورمان در سخنانی ضمن قدردانی از توجه فرماندار حضور و حمایت مسئولان شهرستان از ورزشکاران مدال آور که پیش از این کمتر سابقه داشته،گفت این حمایت های مسئولین شهرستان اسلامشهر بسیار دلگرم کننده و روحیه بخش است.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی وادی رییس هیئت والیبال شهرستان جهت پرورش استعدادهای بیشمار والیبالیست در شهرستان اسلامشهر افزود: در صورت تامین سالن مورد نیاز آکادمی والیبال شهرستان، بازهم شاهد حضور والیبالیست های دیگری از اسلامشهر در ترکیب تیم های ملی در رده های مختلف خواهیم بود.

شایان ذکر است، در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از حمزه زرینی و سید علی حسینی دو والیبالیست اسلامشهری تیم ملی کشورمان تجلیل بعمل آمد.

/ خبرنگار : زهرا حقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار