لیلا اوتادی به فیلم تاریخى «آشوب» پیوست

خبرگزاری پانا: فیلمبرداری فیلم سینمایی «آشوب» به نویسندگی و کارگردانی کاظم راست گفتار به تازگی در تهران آغاز شده و طبق برنامه ریزی ها تا ماه آینده ادامه خواهد داشت

کد مطلب: ۳۹۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ لیلا اوتادی آخرین بازیگری است که به این پروژه پیوسته و تست گریم نهایی او نیز طی چند روز گذشته انجام شده است. در واقع این اولین تجربه همکاری اوتادی با کاظم راست گفتار محسوب می شود.

آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، شهره لرستانی و امیرحسین صدیق نیز دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند که تست گریم همگی آنان نیز انجام شده است.

بخش عمده فیلمبرداری «آشوب» در تهران انجام می شود و قسمت هایی از کار نیز در جنوب کشور و در آبادان و خرمشهر مقابل دوربین خواهد رفت.

داستان «آشوب» در سال 1320 شمسی اتفاق می افتد و روایتگر یک جوان هنرمند و تحصیلکرده به نام آشوب است که در تئاتر لاله زار آواز می خواند. او از تحصیلات مناسبی برخوردار است اما چندان موفق نیست، به همین دلیل مجبور می شود تا برای موفقیت بر موج سیاست سوار شود و. . .

راست گفتار خود تهیه کنندگی فیلم جدیدش را برعهده گرفته و شهرام خلج به عنوان طراح گریم، افشین آقایی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و احمدرضا شجاعی عکاس نیز در این فیلم سینمایی حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار