وجود مراکز خیریه می تواند حلال بسیاری از مشکلات مردم باشد

خبرگزاری پانا : معاون استاندار گلستان گفت: وجود مراکز خیریه و مؤسسه های غیردولتی و مردم نهاد، در کنار ظرفیت ارگان های دولتی می تواند حلال بسیاری از مشکلات مردم باشد.

کد مطلب: ۳۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، علی رضا جمشیدی در بازدید از مرکز خیریه مهرورزان هلال گلستان افزود: از آن جایی که نیازمندی ها و مشکلات مردم، هم متنوع است و هم فراوان، این که انتظار داشته باشیم نظام بتواند همه این مشکلات را به گونه ای برطرف سازد که رضایت مندی مطلوبی ایجاد شود، با توجه به امکانات و توانایی های محدود دولت مقدور نخواهد بود.

وی در ادامه گفت: پروردگار متعال عده ای را توانگر خلق کرد و به آن ها توانایی های مالی، فکری و ... اعطاء نمود و این گونه مشیت کرد که این افراد توانمند باید دست نیازمندان و افراد ناتوان را بگیرند و در حد توانشان آن ها را یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما مسلمانیم و دارای عاطفه و احساس و هر گاه بتوانیم تخصص را همراه با تعهد و مسئولیت پذیری داشته باشیم، حس نوع دوستی را تقویت کرده و یاری رسان نیازمندان خواهیم بود.

جمشیدی تاکید کرد: نظام دینی در صدد شکل گیری مؤسسه های خیریه و سازمان های مردم نهاد است تا هر کس بتواند گوشه ای از کار مردم را گرفته و بخشی از مشکلات مردم را مرتفع سازد.

مؤسسه خیریه ˈمهرورزان هلالˈ با هدف حمایت از بیماران نیازمند بر آن است تا با بهره گیری از توان توانمندان و کمک خیرین و نیکوکاران، بستر مناسبی را در برطرف ساختن نیاز بیماران فراهم آورده و گام های انسان دوستانه ای در کاهش رنج های بیماران نیازمند و خانواده هایشان بردارد.

این مؤسسه فعالیت های خود را در قالب تامین کمک هزینه های دارویی، بستری در بیمارستان، خرید تجهیزات پزشکی، عمل جراحی و ... با شناسایی بیماران نیازمند و ایجاد یک بانک جامع اطلاعاتی از مددجویان، به این افراد ارائه می کند.

مؤسسه مهرورزان هلال هم اینک دارای 800 عضو دائمی با ویژگی کمک نقدی مستمر ماهانه و 15 عضو خیر و نیکوکار است که کمک های نقدی خود را به این مؤسسه اهدا می کنند و در سال 90 بیش از 144 میلیون ریال تنها از محل جمع آوری وجوه نقدی در این مرکز خیریه، خدمات به بیماران نیازمند در استان گلستان ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار