ابراز احساسات دانش اموزان در همایش زیارت اولی ها

خبرگزاری پانا: در حاشیه همایش زیارت اولی ها دانش اموزان زیارت اولی به بیان احساسات خود پرداختند.

کد مطلب: ۳۸۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در حاشیه همایش زیارت اولی ها دانش اموز 16 ساله اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار واحد پانا به نا امیدی و نگرانی خود از نرسیدن به بارگاه ملکوتی امام هشتم اشاره کرد و گفت: بی قراری متداومی که در طول سفر داشتم و نا امیدی ناشی از ان سبب می شد که باورم نشود بتوانم به مشهد برسم اما در لحظه دیدار با بارگاه امام هشتم چنان ارامشی یافتم که هیچ گاه در زندگی ان رااحساس نکرده بودم،ارامشی که در هیچ جای دیگر تا به حال ان را نیافته بودم.
هنگامی که برای دومین بار به حرم رفته بودم یکی از خادمان ملجا شریف امام به من توصیه کرد که از امام بخواهم که مرا خادم خود قرار دهد و امروز از صمیم قلب دوست دارم که بتوانم در اینده بتوانم به این حرم شریف باز گردم و خادم مرقد این تسکین دهنده دردها باشم.
فاطمه چراغی نیز در حاشیه این گفت و گو ها درباره ی عهد و پیمان خود با امام هشتم سخن گفت،وی که از زمان تولد از دیدن پدر خود محروم بوده از امام هشتم خواسته بود که اگر تا سال دیگر بتواند پدر خود را پیدا کند با او به پابوس حضرت بیاید.
هم چنین دانش اموز 15 ساله اراکی که توانسته بود برای اولین بار به زیارت امام هشتم بیاید از ارزوی همیشگی خود برای این سفر سخن گفت و از اینکه این لیاقت را یافته بود که بتواند در این ایام در محضر بارگاه ضامن اهو قرار بگیرد ابراز مسرت و شادمانی کرد.
زهرا سهرابی نیز گفت: در اولین حضور خود حرم مطهر از امام رضا (ع) خواستم که این زیارت را نصیب خانواده ام نیز بکند و من بتوان سال دیگر همراه پدر و مادرم به مشهد باز گردم.و ارزوی دیگرم این است که بتوانم خادمه این بارگاه پر نور باشم.
این دانش اموزان زیارت اولی همه ارزوی دیدار دوباره امام هشتم همراه با خانواده خود را دارند و نسبت به برگزاری جشنواره هایی از این دست امید دارند.
در این همایش اشک ها و ناله های مداوم این دانش اموزان جوی معنوی را در محل برگزاری این جشنواره،اردوگاه ثامن الحجج، ایجاد کرده بود.و امید است به همت این مسوولین این جشنواره هر ساله هرچه بهتر از سال قبل اجرا شود و بارگاه ملکوتی امام هشتم میزبان دانش اموزان زیارت اولی از سراسر ایران اسلامی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار