بازدید مدیرکل آموزش و پرورش از خانه ریاضیات

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش و معاون متوسطه استان زنجان از فعالیت های خانه ریاضیات زنجان بازدید کردند.

کد مطلب: ۳۸۶۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، " مرتضی تمجیدی " در بازدید از خانه ریاضیات استان گفت: فعالیت های خانه ریاضیات در پرورش استعدادهای دانش­آموزان ، پرورش خلاقیت و آموزش حل مسأله بسیار مهم و تاثیرگذار است.

خانه ریاضیات زنجان در تاریخ 27 مرداد 1394 میزبان مدیرکل و معاون متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان بود.

در این بازدید جلسه­ای نیز با حضور آقایان دکتر زارع نهندی، محمدیان، مفیدی، نصیری زارع و جلیلی و خانم­ها رشتچی و دارایی از اعضای علمی خانه ریاضیات برای ایجاد زمینه­های همکاری بیشتر بین خانه ریاضیات زنجان و آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

مرتضی تمجیدی ضمن بازدید از کلاس­های در حال برگزاری برای دانش­آموزان دوره اول متوسطه مدارس خاص بر ادامه­ی کلاس­ها در طول سال تحصیلی و برگزاری کلاس حل مسأله و آمادگی کنکور و المپیاد برای دانش­آموزان دوره اول و دوم متوسطه در خانه ریاضیات برای سال تحصیلی تأکید نمود.

در ادامه دکتر زارع نهندی و مریم رشتچی به گزارش فعالیت­های خانه ریاضیات پرداخته و درباره برگزاری دومین جشنواره اسباب­بازی­های فکری در تاریخ 9 تا 12 شهریور 94 و برگزاری کلاس های بازی و ریاضی برای دانش­آموزان پایه دوم و سوم ابتدایی در سال تحصیلی 94 توضیحاتی را ارائه نمودند.

در پایان تمجیدی ضمن استقبال از برنامه­ های خانه ریاضیات، خواستار ادامه، گسترش و تعمیق فعالیت­های این خانه با آموزش و پرورش استان شد.

/طوماری/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار