لیگ برتر ایران – پیش بازی/

رفیق کشی برای سه امتیاز

خبرگزاری پانا: هفته چهارم لیگ برتر ایران امروز با برگزاری یک دیدار آغاز می شود.

کد مطلب: ۳۸۶۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، حضور نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا دیدار هفته چهارم این تیم یک روز زودتر از سایر بازی ها برگزار شود. تیم علیرضا منصوریان که روزهای خوبی را در لیگ پانزدهم سپری نمی کند امروز باید به مصاف ملوانی برود که خوب نتیحه گرفته و هدایت آن بر عهده دوست صمیمی حمید استیلی دوست صمیمی سرمربی نفت است و حالا علی منصور باید برای رساندن تیمش با روحیه بالا به لیگ قهرمانان جدال سختی با رفیق قدیمی خود داشته باشد.

نفت تهران - ملوان بندرانزلی/ ساعت 19:15

آخرین دیدار روبرو: 2 بر صفر نفت تهران

شکست ناباورانه هفته گذشته نفت مقابل سیاه جامگان هر چند به گفته منصوریان به موقع بود اما فاصله آنها را با مدعیان بالای جدول به 7 امتیاز رساند تا نفت از این به بعد فرصت اشتباه کردن در لیگ برتر نداشته باشد. شاگردان علی منصور که هفته آینده باید به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان حاضر شوند در صورت ثبت پنجمین بازی متوالی بدون برد در دیدارهای رسمی شاید از نظر روحی در آستانه دیدار با الاهلی آسیب جدی ببینند.

از این هفته با توجه به زمان خوبی که استیلی در اختیار داشت می توان ملوان تحت هدایت او را در زمین دید، انزلی چی ها که در سه بازی اول خود 7 امتیاز بدست آورده اند هیچگاه در تهران نتوانسته اند نفت را شکست دهند و حالا به دنبال این هستند که بعد از 5 شکست متوالی در دیدارهای خانگی نوار ناکامی ها را مقابل تیم آسیایی نفت پاره کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار