فداکاری آزادگان فرهنگی در سنگر علم کمتر از زمان جنگ نیست

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان فرهنگی در استان کرمانشاه تقدیر کرد.

کد مطلب: ۳۸۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه درآیین تجلیل از آزادگان فرهنگی اظهار داشت: آزادگان فرهنگی ما علاوه بر رشادت ها و فداکاری های دوران جنگ اکنون نیز به شغلی مشغول هستند که صبر و فداکاری در آن کمتر از زمان جنگ نیست.
وی با اشاره به رشادت ها، صبر و بردباری آزادگان گفت: بعد از اینکه ایران اسلامی انقلاب کرد و به استقلال رسید کشورهای قدرتمند و مستکبر دنیا دیگر نتوانستند از کشور عزیزمان سوء استفاده بکنند و با یک مطالعه منسجم و حساب شده رژیم بعثی عراق را برای از پا درآرودن انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردند و همه جور تسلیحات و امکاناتی را در اختیار عراق قرار دادند و رزمندگان دلاور و سلحشور ما در 8 سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان را از دست ندادند .
محبی گفت: در آن زمان یک بسیجی در برابر یک تانک قرار می گرفت و یک رزمنده در مقابل یک گروهان می جنگید و با تاسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) شجاعانه با تعداد کم در برابر نیروی بزرگ و قدرتمند ظلم ایستادگی کردند و پیروز شدند و با شهادت و اسارت از پا در نیامدند زیرا قدرت خود را از ایمان، توکل و وجود رهبری فرزانه گرفتند.
وی در خصوص مشکلات مادی موجود بر سر راه فرهنگیان بخصوص آزادگان فرهنگی گفت: در سی و دومین نشست کشوری روسای آموزش و پرورش در ماه گذشته، موضوع بررسی و بهبود معیشت فرهنگیان در دستور کار قرار گرفت و سعی داریم با وجود تمام مشکلات ناشی ازتحریم ها و کمبود بودجه در کشور بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان در اولویت قرار گیرد.
محبی در پایان افزود: آزادگان عزیز شهدای زنده ی در جامعه ما هستند که سختی های زیادی کشیده اند و ما در این روز در حد توان خود از این عزیزان تقدیر می کنیم و ذره ای از سختی هایی که کشیده اند جبران نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار