در شهرستان اسلامشهرو با حضور معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل شهرست

برگزاری جلسه ساماندهی نیروی انسانی مقطع متوسطه

خبرگزاری پانا :معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران گفت: در ساماندهی نیروی انسانی دیوار فیزیکی بین متوسطه اول و دوم فروریخته و یکسان هستند و تقلیل مقطع اصل می باشد.

کد مطلب: ۳۸۵۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل ازدفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، حسین سنجری با قدردانی از پیگیری مناطق شهرستانهای استان تهران ،بویژه شهرستان اسلامشهر در ساماندهی نیروها بر اساس نیاز مقاطع، با اشاره به ضرورت اصلاح ساماندهی وضعیت نیروهای مازاد افزود: در ساماندهی نیروی انسانی دیوار فیزیکی بین متوسطه اول و دوم فروریخته و یکسان هستند و تقلیل مقطع اصل می باشد.

وی در ادامه خواستار هماهنگی و همکاری صمیمانه مسئولین مقاطع برای جابه جایی نیروهای مازاد شد و با اشاره به سال همدلی و همزبانی از همکاران مناطق خواست با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون همکاری های گسترده دولت و ملت از همه دبیران خواست نسبت به جابه جایی و حل مشکل مازادی همکاری لازم را با ادارات داشته باشند.

وی در ادامه در رابطه با برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان های استان اظهار کرد: در این جلسه پیرامون ساعت تدریس موظف مدیران و معاونین بحث و بررسی صورت گرفت و همچنین در زمینه روند کیفیت بخشی آموزشی خاطر نشان کرد: در هدایت نیروهای مازاد به مقاطع و بخشهای مورد نیاز این اصل باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه ، حسن حبیبی پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ضمن خوشامد گویی به میهمانان استانی، گزارشی اجمالی از وضعیت ساماندهی نیروهای مازاد ارائه داد و عنوان کرد: یکی از مشکلات مناطق شهرستانهای استان تهران و از جمله ، شهرستان اسلامشهر، وضعیت بازنشستگانی می باشد که خواستار تمدید می باشند و این برای برخی مناطق که مازاد نیرو دارند مشکلاتی بوجود آورده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار