قبض گاز خود را با تلفن 2194 پرداخت کنید

خبرگزاری پانا:در دومین مرحله راه اندازی سامانه خدمات دهی 2194 ، مشترکین گاز استان آذربایجان شرقی می توانند قبوض خود را از طریق این سامانه پرداخت نمایند .

کد مطلب: ۳۸۲۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیرعامل شرکت گاز استان با عنوان این خبر گفت : در دومین مرحله راه اندازی سامانه خدمات دهی 2194 ، مشترکین گاز در سرتاسر استان علاوه بر اعلام کارکرد کنتور و دریافت صورتحساب بصورت شنیداری از این پس می توانند صورتحساب قبوض خود را از طریق این سامانه پرداخت نمایند .

ولی اله دینی با سهل وصول دانستن این روش و اینکه این روش برای اولین بار در سطح شرکت ملی گاز ایران انجام می گیرد اظهار داشت : مشترکین گاز استان از این پس می توانند برای پرداخت صورتحساب قبوض خود علاوه بر سایر روش های غیر حضوری از طریق تماس با شماره 2194 و با داشتن هر یک از کارت های عضو شبکه شتاب و رمز دوم کارت و صرفاً با وارد کردن شماره اشتراک خود بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت به پرداخت قبوض خود اقدام نمایند .

وی هدف از اجرای طرح پرداخت غیرحضوری قبوض گاز را صرفه‌جویی در وقت و هزینه ، گسترش و اشاعه دولت الکترونیک و سرعت در ارائه خدمات و رضایتمندی مشترکین عنوان کرد و افزود : مشترکین علاوه بر استفاده از سامانه 2194 می توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی 100002194 از آخرین صورتحساب و بدهی مصرف خود با جزئیات شناسه فبض و شناسه پرداخت آگاه شوند.

مهندس دینی با اعلام اینکه سامانه سیستم پیشرفته مکانیزه امداد 194 شرکت گاز استان به زودی و رسماً افتتاح خواهد شد اظهار داشت : سامانه 194 بطور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشترکین در خصوص قطع گاز ، حوادث و مانیتورینگ (خودروهای امدادی ) می باشد و سامانه 2194 صرفا به منظور تسهیل در ارائه خدمات در حوزه مشترکین بصورت شبانه روزی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار