رییس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش قم در گفتگو با پانا

دانش آموزان سمپاد قم پنج عنوان برتر در مسابقات منطقه ای قرآن کسب کردند

خبرگزاری پانا: رییس اداره قرآن و عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش آموزان دختر سمپاد قم در بیست و سومین مسابقات قرآن کریم در لرستان، پنج مقام برتر کسب کردند.

کد مطلب: ۳۸۱۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

جلال خدامحمدی در گفتگو با خبرنگار پانا با اعلام جزئیات مسابقات قرآن سمپاد ابراز داشت: بیست و سومین مسابقات سراسری قرآن‌ کریم ویژه دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان-سمپاد- طی روزهای 14 و 15 مرداد جاری در شهر خرم آباد برگزار شد.

‎‎ وی افزود: در این مسابقات 140 دانش آموز برگزیده از مسابقات استانی قرآن کریم از استان های قم، لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و کردستان در چهار رشته حفظ، حفظ ویژه، قرائت و معارف قرآن کریم به رقابت پرداختند.

رییس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اعلام نتایج مسابقات اظهار داشت: زهرا خدامحمدی و زهرا نورسیده در دوره متوسطه دوم رتبه اول و دوم را در رشته حفظ ویژه کسب نمودند و فاطمه کشاورز، رتبه چهارم را در بخش معارف قرآن کریم در بین دانش آموزان سمپاد 6 استان بدست آورد.

وی ادامه داد: در مقطع متوسطه اول نیز فاطمه علیزاده و افضلی به کسب مقام اول و دوم در رشته حفظ نائل شدند.

این دوره از مسابقات در شش قطب کشوری برگزار شد و استان های خراسان رضوی، مازندان، آذربایجان شرقی، لرستان، یزد و فارس به ترتیب قطب یک تا شش را در بخش دختران تشکیل دادند.

بمانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار