مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

رقابت برای حضور در بازارهای اقتصادی ایران بشدت فعال شده است

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: پیروزی عزتمندانه تیم مذاکره کننده هسته ای دولت تدبیر و امید در عرصه بین المللی و تبیین جایگاه سیاسی و اجتماعی ایران در دنیا رقابت برای ورود به بازار های اقتصادی ایران را بشدت فعال کرده است.

کد مطلب: ۳۸۱۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، صابر سپهری در چهارمین نشست روسا و مدیران مناطق و نواحی استان با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب از تیم هسته ای کشور افزود: امیدوارم با توافق هسته ای گره های اقتصادی کشور یکی پس از دیگری گشوده شود و بالطبع این عامل تاثیراتی نیز بر اقتصاد آموزش و پرورش خواهد داشت.

وی در ادامه به درخشش دانش آموزان در کنکور 94 اشاره کرده و اظهار داشت: رتبه 9 تک رقمی کنکور به استان اردبیل رسید و نیز بیش از 50 نفر از دانش آموزان موفق شدند رتبه های زیرهزار را کسب نمایند.

سپهری عنوان کرد: اگر رتبه های زیر هزار منطقه ها را هم بخواهیم به آمار فوق اضافه کنیم می توان گفت بیشتر از 200 نفر رتبه کمتر از هزار را کسب کرده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: این آمارهایک پیام دارند و آن اینکه استان برای کسب رتبههای بالاتر ظرفیت لازم را دارد فقط نیاز به برنامه ریزی منسجم داریم.

وی همچنین با تاکید بر درس پژوهی گفت: مسلما ما در بحث درس پژوهی که رویکرد جدیدی در آموزش و پرورش است می توانیم کیفیت تدریس معلمان را بالا ببریم و این به نفع کنکور استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان توصیه به روسا و مدیران مناطق و نواحی تصریح کرد: برای موفقیت در کنکور باید بصورت ویزه وارد قضیه بشویم و مدارسی که احساس می کنیم نیاز به توجه دارد را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به نتیجه کیفیت بخشی آموزشی بایستی با معلمان، مدیران، و خانواده دانش آموزان ارتباط قوی داشته باشید.

وی مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین به بازگشایی مدارس اشاره کرده و اظهار داشت: برای بازگشایی خوب مدارس در مهر ماه مقدمات لازم را بعمل آورید.

سپهری به دو مشکل آموزش و پرروش سازمان دهی فضاها و نیروی انسانی اشاره کرده و از روسا و مدیران خواست که در این زمینه با حساسیت بیشتر وارد شوند.

وی همچنین از نشست مشترک روسا و مدیران مناطق و نواحی با فرمانداران استان خبر داد و گفت: ما باید از این فرصت برای رفع معضل فضاهای آموزشی استفاده کنیم.

سپهری به سازماندهی نیروی انسانی اشاره کرده گفت: سازماندهی نیروی انسانی بعنوان یک ضرورت از سیاست های مهم وزارت آموزش وپرورش می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار