به همت بهزیستی استان مرکزی

کارگاه فوریت های پزشکی و روانی مداخله در بحران ها در اراک برگزار شد

خبرگزاری پانا: کارگاه یک روزه فوریت های پزشکی ویژه پرسنل مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد در سالن جلسات اداره کل بهزیستی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۳۸۰۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این کارگاه گفت: با توجه به ضرورت فراگیری دانش و مهارت لازم در زمینه اصول اولیه اورژانس و کمک های اولیه و انتقال آن به دیگران همچنین از آنجایی که آموزش به بهبود کیفیت خدمات کمک می کند لزوم برگزاری چنین دوره های آموزشی احساس می شود.
رفیعی افزود: مهمترین نیاز مسئولین مراکز اقامتی میان مدت ضرورت آموزش بحران های فردی، احیا روانی معتادین و احیای قلبی و جسمی آنهاست که کلیه مسئولین موظف به یادگیری و اجرای آن در مراکز تحت نظارت سازمان می باشند.
کیانوش امینی معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی نیز با تاکید به حضور پزشک در مراکز ترک اعتیاد گفت: به دلیل چند بعدی بودن علت اعتیاد ما باید در درمان و کاهش آسیب نیز چند بعدی عمل کنیم.
امینی افزو: دو بعد مهم اعتیاد روان و جسم است که بحث روان شناختی درمان به خصوص در امر فوریت های روان پزشکی در مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد بسیار حائز اهمیت بوده و در آینده باید در رئوس آموزشی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار