مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان:

سند مالکیت شهرک روی و شهرک های صنعتی یک و دو در زنجان اخذ شده است

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: سند مالکیت شهرک روی و شهرک های صنعتی یک و دو در این استان دریافت شده است و واحدهای صنعتی می توانند نسبت به دریافت اسناد خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۳۷۹۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی شهرکهای صنعتی استان زنجان، سند مالکیت شهرک روی و شهرک های صنعتی یک و دو در زنجان اخذ شده است

ناصر صیدی در حاشیه بازدید خبرنگاران از تعدادی از واحدهای صنعتی زنجان افزود: سند مالکیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی انگوران، شریف ابهر ماهنشان نیز تا شهریور دریافت می شود .

وی اظهار کرد: اهتمام بر این است تا سند مالکیت واحدهای مستقر در سایر شهرک های صنعتی نیز تا پایان سال دریافت شود .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: در دولت تدبیر و امید در حوزه زیرساخت های صنعتی 210 قرارداد در صنایع کوچک برای واگذاری واحدهای صنعتی به مساحت 65 هکتار منعقد شده است .

صیدی ادامه داد: این میزان قرارداد با سرمایه گذاری 367 میلیارد تومان زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر را فراهم می کند .

وی یادآورشد: در دو سال گذشته 55 واحد صنعتی با اشتغالزایی برای دو هزار و 138 نفر در شهرک های صنعتی استان زنجان ایجاد شده است .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان به واگذاری 13 شهرک صنعتی با دو هزار و 500 هکتار زمین ناخالص صنعتی و یک هزار و 400 هکتار زمین خالص صنعتی اشاره کرد و گفت: از این میزان تاکنون 700 هکتار واگذار شده است .

صیدی به 9 مصوبه دولتی در 11 سال گذشته برای ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در استان زنجان اشاره و اضافه کرد: این مصوبات شامل شهرک های صنعتی سه و چهار زنجان، سلطانیه، ابهر، ایجرود، صایین قلعه و ناحیه صنعتی زنجان و خدابنده است .

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و انجام بررسی کارشناسی شهرک صنعتی ایجرود و ناحیه صنعتی خدابنده از دستور کار خارج شدند .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: پارسال 78 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی در این استان ارایه شده که در نتیجه آن 46 واحد راکد بار دیگر فعال شده اند .

صیدی در خصوص مطالبات شرکت شهرک های صنعتی و تعیین تکلیف زمین های بلاتکلیف اظهار کرد: در این زمینه از مجموع مطالبات 100 میلیارد ریالی، 53 میلیارد ریال از واحدهای صنعتی دریافت شده است .

وی از فسخ قرارداد 83 هکتار از زمین های واگذار شده به دلیل بهره برداری نکردن خبر و ادامه داد: به این طریق 73 هکتار به واسطه دستگاه قضایی و 10 هکتار به صورت داوطلبانه از سوی متقاضیان فسخ قرارداد شده است .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: بیشترین میزان فسخ قراردادهای انجام شده در شهرستان زنجان انجام شده است .

صیدی به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط اشاره و خاطرنشان کرد: لازمه ایجاد اشتغال پایدار حمایت از صنایع کوچک است.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار