معاون اموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

دختران عشایر پیشرو ترین دانش اموزان در بخش مهارت های زندگی هستند

خبرگزاری پانا: معاون اموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرورش استان خراسان در افتتاحیه ی جشنواره ی عشایر سراسر کشور گفت: دختران عشایر پیشرو ترین دانش اموزان در بخش مهارت های زندگی هستند.

کد مطلب: ۳۷۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابوالحسن حقیقی در افتتاحیه ی شانزدهمین دوره جشنواره دختران عشایر سراسرکشور با اشاره به همت، تقوا و تلاش کم نظیر این دختران گفت: دختران عشایر توانمندی بسیار بالایی دارند خصوصا در بخش مهارت های زندگی که علاوه بر درس خواندن به خانواده ی خود کمک می کنند.

وی درادامه به اشاره به میزبانی خراسان رضوی از نه دوره ازاین جشنواره اظهار کرد: استقبال از650 نفر ازدانش اموزان در این دوره با همت و تلاش افرادی چون علی نقی یزدان پناه، مدیرکل اموزش و پرورش عشایر کل کشور، و خلوص و پاکی قلب این دانش اموزان اتفاق افتاده است.
وی در ادامه افزود: در استان خراسان رضوی از 47 منطقه 16 نقطه دارای مدرسه ی عشایری میباشند و در 9 شهرستان پست عشایر وجود دارد که این امر سبب اشتغال 298 نفر ازعشایر دراین مناطق شده است.
وی درپایان با اشاره به برگزاری گردهمایی مدرسان کلاس های چندپایه اظهارکرد: تمام تلاش ها دراین همایش درجهت کیفیت بخشی به فعالیت های دانش اموزان با توجه به وجود 143 مدرسه عشایری در استان است.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار