تودیع و معارفه ی معاون فرماندار رزن در شورای اداری شهرستان رزن

خبرگزاری پانا : مراسم تودیع و معارفه ی معاون فرماندار رزن در شورای اداری شهرستان رزن برگزار شد.

کد مطلب: ۳۷۸۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حسینی فرماندار رزن در این آیین با تقدیر ویژه از زحمات چندین ساله غفاری وی را فردی کاردان ،متعهد و ارزشی توصیف و تاکید کرد: تنها علت اینکه ما نتوانستیم بیش از این از وجود وی استفاده کنیم مدت زمان طولانی حضور ایشان در شهرستان و سختی رفت و آمد وی برای حضور در شهرستان بود.
وی ادامه داد: از آقای غفاری می خواهیم از این پس هم در مسئولیت خود در استانداری همدان کمک کار ادارات شهرستان و مدیران باشند و در حل مشکلات مردم ما را یاری کنند.
وی نوربخش را فردی دارای شناخت کافی از مسائل شهرستان ، رزمنده ی دوران دفاع مقدس و نیرویی ایثارگر توصیف کرد و افزود: تلاش خود را برای معرفی ایشان به عنوان معاونت فرماندار رزن خواهیم کرد و امیدواریم این اتفاق بزودی صورت گیرد.
غفاری آثار معاون سابق فرماندار رزن در سخنان خود با اشاره ی کوتاه به اتفاقات صورت گرفته در رزن گفت: همگان می دانند ما بدون هیچ گونه گرایش حزبی، قومی و قبیله ای سعی در جهت پیشرفتهای زیرساخت در شهرستان بودیم.
وی ادامه داد: از انتخاب نوربخش بسیار خوشحال و ممنونم زیرا وی فردی از بدنه ی وزارت کشور و باتجربه است و شهرستان و مدیران ،همچنین ظرفیتهای شهرستان را بخوبی می شناسد.
غفاری با اشاره به برخی سخنان یدر خصوص هزینه کرد درامدهای بالای نفتی در دولتهای گذشته گفت:من قصد دفاع یا رد کسی را ندارم اما لازم میدان این گفته شود که بودجه ی شهرستان رزن در سال ورود ما 3 میلیارد بود ولی در سال بعدش به 26 میلیارد و در سال بعدیش به 86 میلیارد رسیدمشابه همین اتفاق نیز در سایر شهرستانها و مناطق کشور افتاد و این در امدها هزینه شد ،در واقع این خود مثالی از هزینه کرد این درآمدهاست.
وی اضافه کرد: با ورود حجم عظیمی از منابع و اعتبارات به دنبال تقویت زیرساختهای شهرستان حرکت کردیم.
ابتدا باید راه های شهرستان را در نظر میگرفتیم از 570 کیلومتر راه های شهرستان فقط 176 کیلومترآن آسفالته بود اما مابقی در دو سال آسفالت شد.
غفاری ادامه داد:اگر 8 مجتمع آبرسانی با 17 میلیارد تومان اعتبار آماده نمی شد امروز وضعیت اب شرب 50 هزار نفر در وضعیت بحرانی قرار داشت.
وی افزود: این موارد به موقع برنامه ریزی شد و از اعتباراتی که سرازیر می شد به نحو درست مدیریت و استفاده شد.
مدیر با سابقه ی شهرستان ادامه داد:از 125 روستا 11 روستا گاز رسانی شده بود و 2 شهر از سه شهر، شهرستان اما در سال 92 مدیر عامل وقت گاز استان همدان از پوشش 98 درصدی گاز در شهرستان خبر داد در حالی که این پوشش در سطح استان 78 درصد است.
وی افزود: فاصله ی اختلاف شاخصهای رفاه و امکانات شهرستان فاصله ی زیادی را نسبت یه شهرستانهای دیگر داشت و ما در وضعیت بسیار بهتری نسبت به تمام شهرستانهای مشابه قرار گرفتیم.
معاون سابق فرمانداری رزن اولین مشکل سرمایه گذاران برای حضور در شهرستان را نبود امکانات برق فشار قوی در شهرک صنعتی و تلفن و سایر خدمات زیر ساختی عنوان و ادامه داد:دو پست برق فشار قوی طراحی و در سطح شهرک صنعتی و نقطه ی دگر شهرستان انجام شد.زیرساختهای تلفن و مخابرات هم با توان بالا انجام شد.
و ما جشن پوشش 100 درصدی تلفن در شهرستان را برگزار کردیم.
وی با تقدیر از تمام مدیران شهرستان در مدت حضور خود ،آنان را افرادی دلسوز و دغدغه مند نسبت به مسائل شهرستان عنوان کرد.
غفاری از صفایی،اصفهانی،حسینی،دکتر مفتح و سلطانی صبور به عنوان نمایندگان و فرمانداران شهرستان در مدت حضور خود شهرستان به علت همکاری ها تقدیر کرد.
حسینی فرماندار شهرستان رزن در ادامه در خصوص سخنان غفاری آثار گفت: ما نیز در سال 86 مدتی را مشابه آقای غفاری در پس از خروج از فرمانداری در استانداری مشغول شدیم و کار در استانداری فرصت مناسبی برای فکر کردن است.
وی همچنین ادامه داد: ما منکر تلاشهای هیچ دولتی نیستیم ،قطعا اگر این میزان اعتبارات در دستان ما نیز قرار بگیرد دولت یازدهم هم همان خدمات را ارائه میکند .
وی افزود: همانطور که با وجود مشکلات بسیار زیاد در بخش اعتبارات کمک و خدمت رسانی به مردم در دولت تدبیر و امید ادامه داشته است.
محسن نوربخش سرپرست معاونت فرمانداری رزن نیز در سخنان خود با اشاره به سابقه ی چندین ساله آشنایی با غفاری آثار وی را فردی کاردان و با درایت توصیف وگفت:ما همو.اره در تمام مسائل با وی مشورت و راهنمکایی میگرفتیم و اگر انتقادی نیز بود ایشان با وی گشاده میپذیرفتند.
نوربخش انتقاد پذری را یکی از دلایل موفقیت غفاری آثار برشمرد و تاکید کرد: امیدوارم از این پس نیز این همکار با سابقه ی ما کمک کار ما در فرمانداری رزن باشد.
نوربخش اولویتهای کاری خود را بحث اشتغال و آب تشریح و ادامه داد: سیاستهای دولت تدبیر و امید و استانداری همدان را در مسیر اجرای کارها دنبال خواهیم کرد.
وی افزود: از تمام مدیران می خواهم ما را در رسیدن به نقطه ی مطلوب و خدمت به مردم شریف شهرستان یاری کنند.
/حسین ارجعلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار