تقدیر مرکز سنجش و معاون ابتدایی از مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه

خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش و مرکز سنجش این وزارتخانه در پیام هایی از مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه تقدیر کردند.

کد مطلب: ۳۷۴۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمد دیمه ور، معاون آموزش ابتدایی وزیر و عبدالرسول عمادی ، رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پیام های جداگانه ای از سلیمان محبی به دلیل عملکرد مناسب در برگزاری امتحانات و رعایت ملاک های سنجش و ارزشیابی و همچنین فعالیت مطلوب در دوره ابتدایی تقدیر کردند.

در بخشی از پیام محمد دیمه ور، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش آمده است:
"جای بسی خرسندی است که آموزش و پرورش به عنوان نمادی از توسعه ی دین محور و علم معنویت گرا توانسته است در بسیاری از عرصه های علمی، عملی، فرهنگی و معرفتی پاسخ گوی آرمان های مادی و معنوی ملت باشد. بدون تردید حضور مبارک و اثر گذار مدیران مجرب و نیروی انسانی فرهیخته مهمترین سرمایه و عامل این توفیق بوده است.
تلاش ها و اقدامات ارزشمند منبعث از درایت و تدبیر حضرت عالی همواره پشتیبان جامعه ی فرهنگی و دانش آموزان حوزه آموزش ابتدایی آن استان بوده و ما را در رسیدن به این اهداف بلند و سرنوشت ساز نظام تعلیم و تربیت یاری کرده است.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر بر خود فرض می دانم تا از زحمات بی دریغ و گرانسنگ و راهگشایتان در تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار