مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

160 حادثه امدادرسانی شده در تعطیلات عید فطر

خبرگزاری پانا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در ایام تعطیلات عید سعید فطر امدادگران و نجاتگران این جمعیت به 160 حادثه مختلف امدادرسانی کردند.

کد مطلب: ۳۷۴۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، مهدی ولی‌پور گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و میزبانی استان از گردشگران زیادی که معمولا در این ایام به استان مازندران سفر می‌کنند، تدابیر ویژه امداد و نجات به منظور ارائه خدمات مورد نیاز میهمانان و مسافرین در دستور کار جمعیت هلال‌احمر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از مجموع 160حادثه امدادرسانی شده در این ایام، 47 حادثه جاده‌ای، 20حادثه دریایی و ساحلی، 8 حادثه سیل و آبگرفتگی، 17 فقره حادثه شهری،9 حادثه کوهستان، یک حادثه رانش، یک حادثه صنعتی و کارگاهی و همچنین 57فقره مربوط به ارائه خدمات موردنیاز به مراجعین حضوری به پایگاه‌های امدادی بوده است.

ولی‌پور گفت: امدادرسانی به 1495 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به 802نفر، انتقال 91مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 47نفر از جمله خدمات جمعیت هلال‌احمر استان مازندران بوده است.

وی افزود: در این عملیات‌ها 719نفر امدادگر، نجات‌گر و پرسنل جمعیت هلال احمر استان در قالب 219تیم عملیاتی با به کارگیری 109 دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و خودروهای پشتیبانی به همراه یک فروند بالگرد امدادی مشارکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار