مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان زنجان:

عملیات آماده سازی زیرساخت های 3 شهرك و ناحیه صنعتی در زنجان آغاز شد

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان زنجان از مرتفع شدن مشكلات تملك 3 شهرك و ناحیه صنعتی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۳۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، " ناصر صیدی " اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده مراحل تملك و انتقال سند مالكیت شهركهای صنعتی برق، الكترونیك و آی تی، سلطانیه (حسین آباد) و ناحیه صنعتی كارگاهی زنجان حل شده و در حال حاضر پیگیر اجرای زیرساخت های آن می باشیم.

همچنین مراحل تملك شهرك صنعتی زنجان 4 (دره لیك) و ناحیه صنعتی ارمغانخانه (حاج سیران) نیز در مراحل پایانی خود می باشد و در آینده نزدیك حل خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تاكید بر تلاش مجدانه همكاران در پیشبرد اهداف شركت شهركهای صنعتی گفت: خوش بختانه شركت شهركهای صنعتی استان زنجان امسال در مجمع سالیانه شركت عملكرد مطلوبی داشت و جزو شركت های برتر بود.

البته این موضوع وظیفه مجموعه شركت شهركهای صنعتی را بیش از پیش سنگین تر می كند كه امیدوارم با تلاش همكاران در حوزه های مختلف، زمینه مناسب برای حضور سرمایه گذاران در شهركهای صنعتی استان فراهم نماییم.

گفتنی است در پایان این جلسه از همكاران فعال در عرصه فعالیت های فرهنگی برگزار شده در ماه مبارك رمضان تقدیر بعمل آمد و همچنین پنج نفر از همكاران نیز به قید قرعه برای زیارت بارگاه ملكوتی حضرت امام رضا (ع) انتخاب شدند.

/جواد کریمی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار