با حضور ۴۷۷ دانش‌آموز نخبه؛

اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزی استان سمنان آغازشد/اعتکاف فرهنگیان؛سال آینده

خبرگزاری پانا: آیین معنوی اعتکاف دانش آموزی استان سمنان با حضور 477 دانش آموز نخبه این استان آغاز شد.

کد مطلب: ۳۷۲۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این آیین در شهرستان‌های سمنان، آرادان، دامغان، شاهرود و بیارجمند با حضور این تعداد دانش آموز دختر و پسر آغاز شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در این زمینه گفت: آیین اعتکاف رمضانیه و رجبیه کار ویژه سازمان دانش آموزی است که هرساله از سوی این سازمان برگزار می‌ شود.

محمدرضا صبور افزود: این آیین با توجه به اهمیت آن به عنوان یکی از مهم‌ ترین اولویت‌ های سازمان دانش‌ آموزی استان سمنان بوده و به عنوان کار ویژه مهم این سازمان با همکاری دیگر تشکل‌ های دانش آموزی برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به درخواست مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان مبنی بر برگزاری آیین اعتکاف فرهنگیان تصریح کرد: سازمان دانش آموزی استان سمنان برگزاری این آیین را به عنوان پایلوت کشوری در استان سمنان بررسی خواهد کرد تا زمینه اجرای آن در سال آینده فراهم شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان تصریح کرد: به زودی کار تدوین برنامه اجرایی طرح برگزاری این آیین به صورت ملی از سوی کارشناسان سازمان دانش آموزی استان سمنان آغاز شده و برای نهایی شده به سازمان دانش آموزی کشور ارسال خواهد شد.

صبور با اشاره به ویژگی‌ های این آیین معنوی که هم‌ اکنون برای دانش آموزان استان سمنان درحال برگزاری است؛ حضور دانش آموزان حاضر در عمره مفرده را یکی از این ویژگی‌ها عنوان و تصریح کرد: برنامه‌ های فرهنگی ویژه‌ ای نیز برای این آیین معنوی تدارک دیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار