استاندار ایلام

ملت ایران با مقاومت و پایداری بر تحریم های ظالمانه پیروز شدند

خبرگزاری پانا:استاندار ایلام، گفت: ملت ایران با مقاومت و پایداری بر فشارها و تحریم های ظالمانه پیروز شدند.

کد مطلب: ۳۷۲۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در پیامی، موفقیت در مذاکرات هسته ای را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران خصوصا خانواده های معظم شهداء دوران دفاع مقدس و شهدای هسته ای، ایثارگران و مردم شریف استان ایلام تبریک گفت .

متن پیام به شرح زیر است :

بسمه تعالی

23 ماه سرداران دیپلماتیک ایران تحت نظارت مقام معظم رهبری با تمام توان در برابر قدرتهای بزرگ جهانی توانستند عزتمندانه از منافع ملی ایران دفاع کنند و حقانیت مردم ایران در دنیا را به اثبات برسانند.

درسال همدلی و همزبانی ملت و دولت در چهارچوب استراتژی نرمش قهرمانانه، ضمن حفظ دستاوردهای هسته ای و پاسداشت موفقیتهای دانشمندان هسته ای کشور توانستند یکی از طولانی ترین، فشرده ترین و دشوارترین مذاکرات تاریخ دیپلماسی جهان را با عزت، اقتدارو صلابت به سرانجام برسانند.

دولت تدبیر و امید راهی جدید پیش روی ملت ایران گشوده است، راهی که توسعه، پیشرفت، عزت، اقتدار و حفظ خطوط و چهارچوب های اصلی کشور در ان صورت خواهد گرفت. همانطور که وزیر امور خارجه ما هم به درستی تایید کرده یک بحران غیر ضروری از پیش پای ملت ایران و جامعه جهانیبرداشته شد .

مخالفت و ناخرسندی رژیم جعلی اسرائیل و مزدوران منطقه ای استکبار جهانی از این پیروزی بزرگ که با روش برد- بردبه دست آمد نشان از حقانیت و درستی راه دولتمردان جمهوری اسلامی خصوصا سرداران سرافرازتیم هسته ای و شخص دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه می باشد .

اینجانب این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران خصوصا خانواده های معظم شهداء دوران دفاع مقدس و شهدای هسته ای ، ایثارگران و مردم شریف استان ایلام تبریک عرض می نمایم.

محمدرضا مروارید، استاندار ایلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار