سرپرست استانداری قم: مسوولان رسانه ها را بازوان خود بدانند

خبرگزاری پانا: سرپرست استانداری قم با بیان اینكه توسعه رسانه از شاخص های مهم توسعه جامعه است اظهار كرد: از نقد منصفانه مطبوعات استقبال می كنیم و مسئولان، رسانه ها را بازوان خود بدانند.

کد مطلب: ۳۷۱۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فریدون همتی شنبه‌ گذشته در نشست صمیمی با خبرنگاران در مجتمع امیران، طی سخنانی از حضور باشكوه مردم و مراجع عظام تقلید در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد سپس با اشاره به سابقه کاری خود در رسانه‌، از رسانه به عنوان چشم بینای جامعه و مسئولان نام برد و گفت: لازم است رسانه‌ها همه مسائل را بررسی و رصد کرده و نسبت به انعکاس آن اهتمام داشته باشند.

همتی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید نقد منصفانه و توام با ارائه راهکار باشد، پرهیز از قضاوت فردی را ضروری دانست و تصریح كرد:‌ خبرنگاران باید کار حرفه‌ای توام با انصاف را دنبال کنند.

مشاور عالی وزیر كشور رعایت ادب و اخلاق در نقدهای رسانه‌ها را به عنوان یك مساله مهم مورد توجه قرار داد و افزود: خبرنگاران باید دقت كنند كه مطالبشان واقعیت داشته باشد.

سرپرست استانداری قم همچنین پایین‌بودن آستانه تحمل مدیران را مورد توجه قرار داد و تصریح كرد: قلم به دستان نیز باید در استفاده صحیح از موقعیت خود در راستای توسعه استان تلاش كنند.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان كرد: یکی از شاخص‌های توسعه هر جامعه‌ای را توسعه رسانه‌ها می‌دانم و افرادی که در حوزه رسانه کار می‌کنند باید افرادی حرفه‌ای باشند.

همتی با اشاره به اینکه رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم در دموکراسی مورد توجه قرار گرفته‌اند تصریح کرد: باید مدیران و رسانه‌ها تلاش کنند این جایگاه را در استان قم بیش از پیش ارتقاء دهند.

وی با اشاره به فعالیت سه روزنامه، سایت‌های خبری و دفاتر خبرگزاری‌ها در استان قم تصریح کرد: مدیران باید رسانه‌ها را به عنوان بازوان خود بدانند و شما نیز باید خود را در بیان حقایق و واقعیت‌ها مسئول بدانید و اگر این دو نگاه به یکدیگر نزدیک شود شاهد شکل‌گیری فضای شاداب و پرطراوت برای نقش‌آفرینی رسانه‌ها خواهیم بود.

مشاور عالی وزیر كشور با بیان اینکه استان قم ویژگی‌ها و مختصات متفاوتی با دیگر استان‌های كشور دارد اظهار کرد: امیدواریم با شرایط ویژه‌ای که استان قم دارد و پایگاه تشیع در جهان است بتوانیم فضایی سازنده و موثر در توسعه استان قم با رویکرد توجه به بخشی خصوصی ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار