توجه به اصل دانش‌آموزپروری از اهداف طرح ولایت

خبرگزاری پانا: سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان، گفت: توجه به اصل دانش‌آموزپروری از طریق واگذاری مسؤولیت به آنان، ارتقای سطح مدیریتی- بصیرتی شوراهای واحدهای مقاومت دانش‌آموزی و هویت‌بخشی به دانش‌آموزان از طریق حضور در كار دسته‌جمعی از جمله اهداف طرح ولایت است.

کد مطلب: ۳۷۰۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

منوچهر عبدالكریمی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: در راستای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری در مورد دانش‌آموزان و بیان احساس مسئولیت در قبال این قشر از جامعه، طرح یاوران ولایت با گرامیداشت یاد شهید عمار مغنیه بعد از ماه مبارك رمضان اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح از 11 مرداد ماه جاری به مدت 2 هفته در محل دانشكده فنی و حرفه‌ای شهید مفتح همدان برگزار می‌شود.
سرپرست سازمان دانش‌آموزی همدان گفت: تعداد یك هزار و 128 نفر دانش‌آموز مقطع و پایه دوم دبیرستان در قالب 2 گروه 280 نفره در طی 4 مرحله تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
وی همچنین گفت: مواردی كه در این طرح در قالب كلاس‌های آموزشی مطرح می‌شود شامل ارائه آموزش‌های تكمیلی براساس محورهای مدیریتی، اجرای برنامه فوق برنامه از جمله عطرافشانی، حفظ قرآن، شعرخوانی حماسی و مراسم صبحگاهان است.
سرپرست سازمان دانش‌آموزی همدان با بیان اینکه این كلاس‌ها در زمینه عقیدتی- بصیرتی- مهارتی- تخصصی است، گفت: حدود 80 كلاس در این دوره برگزار می‌شود و از اساتید مجرب در این كلاس‌ها استفاده می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های دیگری همچون برگزاری مسابقات كتابخوانی، ورزشی، اردوهای تفریحی و گردشگری نیز برای شادی و نشاط دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
عبدالكریمی گفت: قرار است این دانش‌آموزان به عنوان فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس به كار گرفته شوند و با مدیران و معلمان در پیشبرد اهداف بسیج در تعامل باشند.

/مهدی کامرانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار