مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی فارس خبر داد:

برگزاری اختتامیه شهرآورد علمی نخبگان دانش آموز در شیراز

خبرگزاری پانا: مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی فارس از برگزاری اختتامیه شهرآورد علمی نخبگان دانش آموز 24 تیرماه سال جاری در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۰۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

مسعود حسن پور در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به برگزاری اختتامیه شهرآورد علمی نخبگان دانش آموز در شیراز اظهار داشت: این مراسم اختتامیه 24 تیرماه سال جاری در سالن اجتماعات دبیرستان علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.
مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی فارس بیان کرد: شهرآورد علمی نخبگان با هدف برگزاری برنامه ای خاص برای مدرسه تیزهوشان پایه ریزی شده است.
وی افزود: این شهرآورد در پنج درس ریاضی، فیزیک، شیمی ، عربی ، زیست و به صورت تک درس برگزار شده است.
حسن پور ابراز داشت: در مرحله اول این شهرآورد یک هزار و 550 نفر دانش آموز شرکت کرده اند، که از این تعداد دانش آموز 40 دختر و پسر به مرحله دوم راه یافته اند.
وی بیان کرد: مرحله دوم هر درس به صورت تفکیکی در 5روز برگزار شد و اختتامیه شهرآورد علمی نخبگان 24 تیرماه سال جاری از ساعت پنج بعد از شهر لغایت هشت شب در سالن اجتماعات مدرسه علوم پزشکی برگزار می شود.
مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: درمراسم اختتامیه جوایز به نفرات اول تا سوم اهدا می شود که در این راستا نفر اول پانصدهزار تومان، نفر دوم سیصد هزار تومان و نفرسوم دویست هزارتومان دریافت می کند.
وی اضافه کرد: به دبیر دروس مربوطۀ دانش آموزان هر درس که موفق به کسب مقام شوند جوایزی در قالب نفر اول سیصد هزار تومان، نفر دوم دویست هزار تومان و نفر سوم یکصدهزار تومان اهدا می شود.
حسن پور عنوان کرد: به مدیران مدارسی هم که دانش آموزان آن مدرسه برگزیده و منتخب شده اند، جوایز اهدا می شود و مدیران اول تا سوم نیز لوح و تندیس شهرآورد را در یافت می کنند.
به گفته وی در مجموع 17 دانش آموز ، 10 مدیر و 14 دبیر منتخب و برگزیده این شهر آورد هستند.
حسن پور در پایان یادآور شد: این شهرآورد یک کار نو و تازه است که برای اولین بار توسط بسیج دانش آموزی انجام شده و امسال به صورت آزمایشی در شیراز انجام شده که سال آینده در 2 پایه دوم و سوم دبیرستان در سراسر استان برگزار می شود.

خبرنگار: سیدعلیرضا ترابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار