مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اردبیل:

هزار خانوار نیازمند احداث مسکن در اردبیل شناسایی شدند

خبرگزاری پانا:مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هزار و ۱۰۰ خانوار نیازمند احداث مسکن که قادر به تهیه و احداث مسکن نیستند، در این استان شناسایی شدند.

کد مطلب: ۳۶۸۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاریی پانا، بهروز زلالی در حاشیه هماهنگی برنامه های جشن رمضان تصریح کرد: علاوه بر این سه هزار و ۶۰۰ خانوار نیازمند تعمیر منزل نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند .

وی با بیان اینکه نیمی از طرح های توانمند سازی مددجویان کمیته امداد تامین مسکن است، افزود: به همین منظور سال گذشته ۶۰۰ مسکن مهر ویژه مددجویان با تامین آورده اولیه خریداری شد.

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان به تعمیر هزار و ۱۰۰ خانه نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل فقر قابل توجه خانواده های تحت پوشش حمایت از این قشر ضروری است.

زلالی تصریح کرد: در حال حاضر تعمیر سه هزار و ۲۰۰ حمام، دو هزار و ۲۰۰ سرویس بهداشتی و سه هزار و ۷۵۰ وسیله سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز است و انتظار می رود برای تعمیرات از کمک های مردمی جمع آوری شده در جشن رمضان استفاده کنیم.

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان جشن رمضان که از ۱۰ تیر آغاز شده است تا ۱۹ تیر ماه درمحوطه بقعه شیخ صفی الدین ادامه خواهد داشت و مشارکت های مردمی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در طول این مدت جمع آوری می شود.

زلالی افزود : در این جشن همچنین نام نویسی از حامیان در قالب طرح محسنین و طرح اکران انجام می شود و با توجه به پوشش دو هزار و ۶۵۰ یتیم انتظار می رود خیرین حمایت های خود را دریغ نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار