مدیر آموزش و پرورش شیروان:

سازماندهی فضا ها و نیروی انسانی مطلوب انجام شود

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شیروان در جلسه شورای معاونین بر رعایت عدالت در سازماندهی تاکید کرد و گفت : سازماندهی فضا ها و نیروی انسانی مطلوب انجام شود و هیچ حقی از همکاران ضایع نشود.

کد مطلب: ۳۶۷۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، خلیل چاره ساز افزود : کلیه ضوابط بر سازماندهی نیروی انسانی رعایت شود وکارکنان با همدلی و اجرای مطلوب، برنامه های آموزشی و پرورش را رقم بزنند .

وی اذعان داشت :اگر عملکرد ما در ساماندهی نیروی انسانی ضابطه مند و به شیوه ی مطلوبی صورت گیرد عملا در اداره ی امور و منابع و برنامه ریزی ها مشکل نخواهیم داشت .

مدیر آموزش و پرورش شیروان با بیان اینکه درمقطع ابتدایی مدیران و معاونین آموزشی و پرورشی باید تقلیل ها را پوشش دهندخاطر نشان کرد کلیه مدیران و معاونین 6 ساعت موظفی را در تقلیل ها ی همکاران پوشش دهند و تدریس داشته باشند

چاره ساز یادآور شد همکاران آموزشی در مناطق دور دست چند پایه 4 ساعن در هفته می توانند اضافه کاری داشته باشند .

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی 93-94 شیروان در رتبه های علمی و پرورشی خوب درخشید افزود : در هیچ رشته ای نیست که شیروان حائز رتبه اول نباشد امید است امسال هم علاوه بر موفقیت ها و رتبه های المپیادی در کنکور هم شاهد رتبه های تک رقمی برای افتخار شهرمان داشته باشیم .

در ادامه اعضا نظرات خودرا برای سازماندهی هر چه بهتر فضا ها و ساماندهی نیروی انسانی ارائه نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار