استاندار در بازدید از مجموعه زندان مركزی شهركرد:

توجه به مسائل خانوادگی و تربیت اجتماعی، در كاهش جرم تأثیر دارد

خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به مسائل خانوادگی و تربیت اجتماعی، می‌تواند در كاهش جرم، تأثیر مستقیم داشته باشد.

کد مطلب: ۳۶۷۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،قاسم سلیمانی دشتكی در بازدید از مجموعه زندان مركزی شهركرد تأكید كرد: تمامی رفتارهای اجتماعی، استعداد، گرایش به جرم، عدالت و غیره، در ژن‌های انسان‌ها وجود دارد.
وی افزود: بعد از تولد، یسترهای خانوادگی، محل زندگی، اجتماع، خوراك و سایر شرایط، دست به دست هم داده تا برخی از این ژن‌ها، فعال و یا نهفته شوند.
سلیمانی دشتكی تصریح كرد: تناسب رفتار فیزیكی انسان‌ها، مانند سلامت رفتاری، امنیت شغلی و اجتماع، باعث كاهش جرم در جامعه می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی برای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین افراد و حتی بازسازی آسیب‌دیدگان، ضروری است.
وی خاطرنشان كرد: توسعه و تجهیز كارگاه‌های حرفه‌آموزی در زندان، از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه، به صورت اولویت‌دار دنیال و اجرایی می‌شود.
سلیمانی دشتكی اظهار داشت: افزایش درآمد، ارتقای آموزش‌ها و تقویت فعالیت‌های تربیتی در زندان، از مهمترین دستاوردهای توسعه و تجهیز كارگاه‌های حرفه‌آموزی به شمار می‌رود.
وی اضافه كرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه مانند فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، كمیته امداد امام خمینی (ره) و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بایستی در زمینه تأمین مربی برای رسیدن به این هدف، اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بازاریابی برای فروش تولیدات كارگاه‌های حرفه‌آموزی نیز باید به صورت ویژه دنبال شود.
وی اظهار كرد: به منظور افزایش تأمین امنیت در زندان، هزینه لازم برای خرید یك دستگاه خورو آتش‌نشانی و ۵۰ دستگاه دوربین مداربسته در نظر گرفته می‌‎شود.
سلیمانی دشتكی عنوان داشت: بررسی اصلاح هندسی محور ارتباطی زندان به جاده اصلی و آسفالت دو كیلومتر از این مسیر، در دستور كار مسئولان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار