مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اردبیل:

آیین تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا:مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از برگزاری آیین تجلیل از کارآفرینان برتر و مددجویان خودکفا شده در این استان طی مرداد ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۳۶۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خیر گزاری پانا، بهروز زلالی در جلسه هماهنگی این طرح در اردبیل تصریح کرد : این آیین با هدف معرفی و تجلیل مددجویانی که به توانمند شده اند، برگزار می شود .

وی افزود: کمیته امداد با وجود سیاست حمایت گری و پوشش گروه های آسیب دیده و نیازمند جامعه به دنبال توانمند سازی و خوکفایی افراد آسیب دیده است.

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان تصریح کرد: بر اساس همین سیاست سال گذشته دو هزار و ۱۰۰ مددجو با دریافت وام اشتغال و ایجاد زمینه شغلی خودکفا شده و از چرخه حمایتی خارج شدند.

زلالی در خصوص نحوه توانمند سازی مددجویان گفت: ما در نظر داریم با آموزش فرد و در عین حال اعطای تسهیلات فرصتی ایجاد کنیم تا فرد نیازمند بتواند شغلی برای خود ایجاد کند و یا در جایی مشغول به کار شود.

وی افزود: توانمند سازی علاوه بر اینکه اعتماد به نفس و عزت اجتماعی برای فرد به دنبال دارد، زمینه ساز بهبود وضعیت معیشتی فرد است.

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان با اذعان به اینکه سرانه حمایتی کمیته امداد برای هر خانوار در ماه بین ۵۵۰ هزار ریال تا یک میلیون ریال است، اضافه کرد: این رقم ناچیز صرفا برای تامین ضروری ترین مایحتاج است و باید زمینه خودکفایی مددجویان فراهم شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار