رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان:

كلاهبرداری از همسر با فعال كردن رمز دوم كارت عابر بانك

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی كه با فعال كردن رمز دوم حساب همسرش اقدام به برداشت غیرمجاز كرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۳۶۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد "جواد شعبانپور" گفت: فردی با ارائه شكوائیه ای به پلیس فتا مراجعه و اعلام كرد به تازگی متوجه شدم شخص یا اشخاصی ناشناس به حساب شخصی اینجانب دسترسی داشته و از حسابم به صورت غیرمجاز برداشت می کنند.

وی با اعلام اینكه ماموران پلیس فتا با دریافت شكوائیه مذكور رسیدگی به پرونده را در دستور كار خود قرار دادند، ادامه داد: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده توسط كارشناسان مشخص شد برداشت ها در قالب خرید شارژه تلفن همراه و با به دست آوردن رمز دوم حساب شاکی صورت گرفته است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح كرد: در ادامه تحقیقات، ماموران دریافتند مبلغ یك میلیون و 500 هزار ریال توسط فردی به نام "م - ب" جهت خرید شارژ تلفن همراه برداشت شده است.

شعبانپور خاطرنشان كرد: با اخذ دستور قضایی نامبرده به ساختمان پلیس فتا احضار شد كه در بازجویی های به عمل آمده مشخص شد متهم همسر شاکی بوده و بدون اطلاع وی نسبت به فعال سازی رمز دوم كارت همسرش اقدام كرده است.

این مقام انتظامی با اعلام این كه در این خصوص پرونده تشكیل و موضوع تحت رسیدگی است به شهروندان توصیه كرد که از قراردادن اطلاعات بانكی خود در اختیار دیگران خودداری كنند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار