مجموعه مخالفان ژنرال در تیم پرویز/ فرهاد مجیدی به استقلال بر می گردد

خبرگزاری پانا: با انتخاب پرویز مظلومی به نظر می رسد او مجموعه ای از مخالفان قلعه نویی را در کادر فنی جمع می کند.

کد مطلب: ۳۶۲۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا؛ همانطور که انتظار می رفت باشگاه استقلال با گزینه کروات خود به توافق نهایی در مبلغ قرارداد نرسید و اختلاف 300 هزار دلاری استیماچ با مدیران این باشگاه او را راهی خانه کرد.

براساس آنچه مدت هاست پیش بینی شده بود سکان هدایت استقلال به پرویز مظلومی رسید تا او یکبار دیگر جانشین امیر قلعه نویی البته در شرایطی متفاوت تر از قبل شود. او امروز در حالی به عنوان سرمربی استقلال معرفی می شود که ژنرال فصل گذشته به رغم تمام ادعاها و وعده هایش کاملا ناکام بود.

شنیده می شود پرویز مظلومی پس از انتخاب به عنوان سرمربی مجید صالح را به عنوان دستیار اول انتخاب کرده است، فردی که با امیر قلعه نویی به استقلال آمد اما از این باشگاه راهی تیم ملی شد تا رابطه اش با قلعه نویی تیره شود.

گزینه های بعدی دستیاری پرویز مظلومی هم گزینه هایی هستند که با امیر قلعه نویی مشکلات حادی داشتند و تیغ انتقادات آنها در فصل های اخیر همیشه بالای سر ژنرال بوده است. آتیلا حجازی به عنوان فرزند ناصر حجازی می تواند سکوی علاقمند به این اسطوره فوتبال ایران را به سمت مظلومی ببرد.

اما انتخاب بعدی مظلومی گفته می شود فرهاد مجیدی است، فردی که با جدایی اش از استقلال تحت هدایت مظلومی یکی از بزرگترین خیانت ها را به این مربی کرد تا در آن فصل استقلال در غیاب یک تمام کننده نتواند قهرمان شود. مجیدی که تنها افتخار زندگی ورزشی اش گلزنی در دربی است پس از خداحافظی عجیب و همچنان مبهم از فوتبال منتقد اصیل امیر قلعه نویی بوده است.

مجیدی هر چند در مقاطعی از فصل گذشته توسط قلعه نویی به عنوان پیشکسوت واقعی استقلال معرفی شد و به تمرینات این تیم سر می زد اما در پایان فصل باز هم با اظهار نظری تند ژنرال را مورد خطاب قرار داد و حالا آمدنش به استقلال می تواند قوه محرک خوبی برای هوادارانی باشد که به واسطه 4 برد متوالی در دربی از او خاطرات شیرینی دارند.

حسین ترابپور هم گزینه هدایت گلرهای استقلال است که با وجود محسن فروزان مغرور و البته شیفته امیر قلعه نویی کار سختی برای هدایت گلرها خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار