بیش از ۲۵۰ برنامه در مراکز فرهنگی هنری برگزار می شود؛

برنامه های فرهنگی هنری پایتخت در آستانه اربعین حسینی

خبرگزاری پانا: در طول هفته جاری و در آستانه اربعین حسینی بیش از 250 ویژه برنامه از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۶۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری میزبان برنامه هایی متناسب با سوگواری اربعین حسینی خواهند بود. شب شعر ادبی با عنوان در سوگ سالار، 12 دی ماه در فرهنگسرای ملل و مسابقه مقاله نویسی من و عاشورا تا پایان هفته در خانه فرهنگ عظیمی از جمله برنامه های هفته جاری است.

نمایشگاه تصویرسازی سقای آب و ادب تا پایان هفته در فرهنگسرای ارسباران، شب شعر آیینی، 13 دی در فرهنگسرای سرو، رونمایی از کتاب یادگار عاشورا، 11 دی در فرهنگسرای اندیشه و تعزیه خوانی حماسه حسینی، 13 دی در خانه فرهنگ امامزاده یحیی(ع) برگزار خواهد شد.

همچنین نشست بررسی علل قیام عاشورا با حضور حجت الاسلام طائب، 12 دی در خانه فرهنگ بازار، اجرای نمایش زخمی که بر دلم نشست تا 15 دی ماه در فرهنگسرای خاوران، نمایشگاه پوستر و نقاشی عاشورا تا 17 دی در فرهنگسرای بهمن، نمایشگاه عکس مُحرمانه تا پایان هفته در فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه عکس آیین سوگواری اقوام ایرانی تا پایان هفته در نگارخانه احمد اسفندیاری از دیگر برنامه های فرهنگی هنری هفته جاری است.

در کنار برنامه های مرتبط با سوگواری سید الشهدا(ع) برنامه های دیگری نیز برگزار می شود که نقد مجموعه دختران حوا با حضورعوامل سریال، 11 دی در فرهنگسرای فردوس، نقد کتاب «با دست من گلوی کسی را بریده اند»، 13 دی در فرهنگسرای سرو، کلاس آموزش فیلمنامه نویسی سروش صحت، 10 دی در فرهنگسرای ارسباران، نمایشگاه نگاره های چوبی تا 12 دی در نگارخانه پردیسان و نمایشگاه نقاشی با کاشی شکسته تا 14 در نگارخانه معرفت، از جمله برنامه های مراکز فرهنگی هنری در این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار