مدیرامور فرهنگی كمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی:

اعزام یک هزار و160 مددجوی کمیته امداد استان در طرح حج فقرا به مشهد

خبرگزاری پانا: مدیرامور فرهنگی كمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت:یک هزار و160 نفر از مددجویان استان در طرح حج فقرا به مشهد اعزام می شوند.

کد مطلب: ۳۵۹۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید الهی راد با بیان اینکه ا ین طرح با همکاری خیرین به اجرا در می آید و در 6 ماهه امسال یک هزار و160 نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام می شوندافزود:مددجویان اعزام شده به این سفرهای زیارتی شامل سالمندان ، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج ، ایتام و ماداران سرپرست خانوار كه تاكنون توفیق زیارت حرم امام رضا (ع) را نداشته اند شامل می شود.

وی هدف از اعزام مددجویان به مكانهای زیارتی را بهره مندی هر چه بیشتر از برنامه های فرهنگی و تقویت و تحکیم آموزه های دینی عنوان كرد و خاطر نشان كرد: امیدواریم با تعامل و همكاری هرچه بیشتر با خیرین ، شاهد اعزام مددجویان دیگر به این مكان های زیارتی باشیم.

الهی راد، برگزاری اردو های تفریحی وسیاحتی وزیارتی را تنها بخشی از فعالیت های فرهنگی کمیته امداد به خانواده های تحت پوشش عنوان واضافه کرد: در عین حال برپایی پایگاه های اوقات فراغت وارایه کلاس های آموزشی با زمینه های مختلف ،ارایه مشاوره های فردی وگروهی وبرگزاری کلاس های ازدواج برای نوعروسان واجرای طرح های همچون طرح فلاح، از دیگر فعالیت های کمیته امداد در حوزه فرهنگی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار