مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی:

برپایی 21 کانون غنی سازی اوقات فراغت توسط کمیته امداد خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی از برپایی 21 کانون اوقات فراغت در طول تابستان امسال خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید الهی راد گفت: این کانون ها به صورت دائمی ،موقت وکانون جوانان پیروان ولایت فعالیت دارند ودر عین حال با توجه به حجم بالای جامعه هدف تحت حمایت وپوشش کامل این افراد این نهاد با همکاری سایر دستگاه ها نیز کانون های اوقات فراغت در طول تابستان اجرا می کند .

وی خاطر نشان کرد: فعالیت این کانون ها از اوائل تیر تا اواخر شهریور ماه خواهد بود و 3هزار و260دانش آموز و خانواده های زیر پوشش این نهاد در این کلاس ها شرکت می کنند .
وی سه کانون دائمی با ظرفیت 660 نفر و سه کانون موقت با ظرفیت 600 نفر و هشت کانون جوانان پیروان ولایت هم با ظرفیت 700 نفر را از جمله کانون های اختصاصی این نهاد شمرد و ادامه داد: همچنین 6 کانون نیز با همکاری دستگاه ها در طول تابستان امسال فعالیت می کنند .
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی با بیان اینکه غنی سازی و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از مهم ترین دغدغه های این نهاد محسوب می شود افزود: در این پایگاه هاسعی بر این است به منظور ارتقا سطح آگاهی آنان و آشنایی با مشاغل و حرف و با استفاده از روش ها و ابزارهای آموزشی و تربیتی متنوع و جذاب متناسب با شرایط سنی در راستای رشد و تعالی فکر و اندیشه آنان آموزش های متناسب ارایه دهد .
وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای این کانون ها گفت: آموزش های اعتقادی اعم از معارف، احکام، قرآن، آشنایی با سیره اهل بیت(ع) و ... همچنین برنامه های آموزش مهارت های زندگی و فنی و حرفه ای از جمله این برنامه ها است .
وی ادامه داد:به علاوه آموزش مهارت های هنرهای دستی خانگی، برنامه های هم اندیشی و پرسش و پاسخ، آموزش های اخلاقی، ‌برنامه های ورزشی و سلامت، برنامه های تفریحی و اردوهای استانی و کشوری از دیگر برنامه های این کانون ها می باشد .



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار