«حسن‌پور» مجموعه تلویزیونی «دامپزشک» را می‌سازد

خبرگزاری پانا: مجموعه تلویزیونی «دامپزشک» به کارگردانی «فریدون حسن‌پور» ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۳۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: متن این مجموعه به قلم مشترک دکتر نغمه ثمینی و سعید خواجه افضل داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که سرپرست آن یک دامپزشک است و مخاطبان کودک و نوجوان از طریق داستانی که در هر قسمت روایت می‌شود و اتفاقاتی که در این خانواده رخ می‌دهد با دشواری‌های کار دامپزشکان آشنا می‌شوند.

وی در خصوص علت انتخاب این مضمون گفت: در طی سال‌هایی که به حرفه فیلم‌سازی مشغول هستم با توجه به ویژگی‌های آثارم، حیوانات همواره جزئی از صحنه بوده‌اند و ما همواره از کمک دامپزشکان برای ادامه کار خود استفاده می‌کردیم همین امر سبب شد تا از نزدیک با مرارت‌های کار این قشر از جامعه پزشکی که بخش عمده‌ای از سلامت تغزیه ما در دست آنهاست و متاسفانه مهجور مانده‌اند آشنا شوم و این امر محرکی شد برای رفتن به سراغ این موضوع.

این کارگردان تصریح کرد: همچنین ما از طریق این مجموعه تلاش می کنیم تا با زبانی مناسب احترام به محیط زیست و رعایت حقوق حیوانات را به کودکان آموزش دهیم.

حسن پور افزود: نگارش این مجموعه که در 15 قسمت 30 دقیقه‌ای و با درجه بندی الف تولید خواهد شد تا پایان سال به اتمام می‌رسد و از آغاز سال 92 وارد پیش تولید می‌شویم.

حسن‌پور «دامپزشک» را در گروه کودک و نوجوان سیمافیلم تهیه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار