رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

همایش بزرگ قرآنیان زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: همایش بزرگ قرآنیان استان زنجان، جمعه،۲۲ خرداد به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۳۵۷۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

" علی صحبت‌لو" امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پانا، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ قرآنیان استان زنجان در آستانه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این همایش قرآنی با حضور مربیان، قاریان،حافظان و فعالا قرآنی استان روز جمعه، 22 خرداد در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تبیین سبک زندگی قرآنی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فعالان عرصه قرآنی در ماه مبارک رمضان در محافل متعددی حضور می‌یابند، با آگاهی از چگونگی انتفال مفاهیم می‌توانند در تبیین سبک زندگی قرآنی در بین اقشار مختلف مردمی مؤثر واقع شوند.

وی خاطرنشان کرد: سخنران همایش بزرگ قرآنیان استان زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بوده و میهمان ویژه مراسم،عباس سلیمی، از پیشکسوتان قرآنی کشور خواهد بود که درباره سبک زندگی اسلامی از دیدگاه قرآن نیز سخنرانی خواهد داشت.

صحبت‌لو گفت: در حاشیه این مراسم از دارندگان مدارک تخصصی حفظ قرآن در سطح استان تجلیل به عمل آمده واجرای تواشیح از برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود. امید می‌رود با برگزاری این همایش بتوانیم گام مؤثری در راستای توسعه و ترویج سبک زندگی قرآنی در سطح استان برداشته و در نهادینه کردن این فرهنگ در بین اقشار مختلف مردمی مؤثر واقع شویم.

/قربانزاده/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار