معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

برگزاری آزمون های دانش افزایی آنلاین ویژه دبیران دوره ی متوسطه اول

خبرگزاری پانا:مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: آزمون های دانش افزایی آنلاین ویژه دبیران دوره ی متوسطه اول استان در حال برگزاری می باشد.

کد مطلب: ۳۵۷۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مهدی نامدار، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر افزود: این آزمونها در راستای ارتقای توانمندی ها و صلاحیت های حرفه ای دبیران دوره ی متوسطه اول استان و در هشت گروه درسی کار و فناوری،‌مطالعات اجتماعی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی،‌ علوم تجربی، ریاضی و فرهنگ و هنر از تاریخ 18 لغایت 26 خرداد ماه برگزار می شود.

نامدار با بیان اینکه دبیران تنها مجاز به ثبت نام و شرکت در یک گروه درسی می باشند؛ گفت: دبیران می توانند جهت شرکت در آزمون ( برابر برنامه زمان بندی اعلامی ) به سامانه ی الکترونیکی آزمون ها به آدرس http://aria.ftest.ir/?a=kurdistan مراجعه فرمایند .

وی افزود: با توجه به هماهنگی هایی به عمل آمده با اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل ،در صورت موافقت وزارت متبوع برای کلیه شرکت کنندگانی که موفق به کسب 60 درصد نمره آزمون شوند گواهی آموزش ضمن خدمت نیز صادر و به نفرات اول تا سوم هر گروه درسی لوح تقدیر استانی اهداء خواهد شد.

نامدار ضمن ابراز خرسندی از استقبال2111نفر از دبیران ارجمند در این آزمون گفت: در رشته ادبیات فارسی تعداد 352 نفر، دینی، عربی و قرآن 414 نفر، ریاضی 292 نفر ، زبان انگلیسی 211 ، علوم تجربی 299 ، فرهنگ و هنر 101 نفر ، کار و فناوری 211نفر و در رشته مطالعات اجتماعی 231 نفر شرکت كرده اند.

وی در پایان از تلاش و زحمات اداره تکنولوژی و گروهای آموزشی دوره ی متوسطه اول این اداره کل تقدیر و تشکر كرد.

شایان ذکر است فایل پی دی اف کلیه منابع از طریق تارنمای کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی دوره ی متوسطه اول استان به آدرس www.kurdetg.ir و یا مراجعه به وبلاگ گروه های درسی استان قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار