سرپرست باشگاه ورزشی ساحل در گفت و گو با خبرنگار پانا:

تخریب زمین ورزشی به دست افراد شرور/زمین ورزش با شیشه شکسته پر شد

خبرگزاری پانا:سرپرست باشگاه ورزشی ساحل گفت: برخی افراد بر اثر لج بازی زمین ورزشی باشگاه ساحل را پر شیشه شکسته کرده اند.

کد مطلب: ۳۵۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

ماشاالله عباس پور، سرپرست باشگاه ورزشی ساحل در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: برخی افراد بر اثر لج بازی زمین ورزشی باشگاه ساحل را پر شیشه شکسته کرده اند.

عباس پور در ادامه افزود: این زمین پارک 55 هکتار شهرداری است که متاسفانه چندین بار اقدام به تخریب زمین رو به روی مسکن مهر کرده اند و چندین بار اقدام به ریختن شیشه های شکسته کردند.
سرپرست باشگاه ورزشی ساحل بیان کرد:این باشگاه متعلق به همه ی جوانان ورزشکاران شهرستان و بخصوص تیم ورزشی ساحل است و همیشه بعد از ظهر ها جوانان در آن مکان جمع می شوند و فوتبال بازی می کنند، چرا باید ما در معرض هجوم کج فهمی و تعصبات منفی برخی افراد شرور بی ایمان قرار می گیریم.
وی اظهار کرد: ما از مسئولین امنیتی و قضایی انتظار داریم که با هنجار شکنان بر خورد جدی بکنند تا کسی جرات بر هم زدن امنیت فکری و روانی ورزشکاران و جوانان نشود.
عباس پور تأکید کرد: این زمین متعلق به همه مردم و جوانان است و این کار غیر انسانی باعث ضربه زدن به روحیه ورزشکاران و جوانان می شود زیرا در هندیجان هیچ گونه مکانهای تفریحی مناسب و جود ندارد و به همین زمین خاکی بسنده می کنیم اما می بینید که این زمین پر از شیشه شکسته است و من از شما سوال می کنم ما باید به کجا برویم که تفریح سالم و یا ورزش کنیم؟ آیا سمت خلاف برویم یا به دنبال تفریح های ناسالم و کاذب سوق پیدا کنیم درست تر است؟؟

/سید مهدی صادقی اصل/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار