بازسازی خانه معلم درکه و افتتاح آن در حاشیه اجلاس مدیران مناطق

خبرگزاری پانا:جلسه مدیران مناطق تهران با حضور چهاربند مدیرکل شهرتهران و کلیه اعضاء در خانه معلم درکه منطقه یک تهران تشکیل گردید.

کد مطلب: ۳۵۵۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،جلسه مدیران مناطق 19 گانه شهر تهران در خانه معلم درکه منطقه یک تهران برگزار شد. خدابنده مدیر آموزش و پرورش منطقه شمیرانات اطلاعاتی در مورد جغرافیای شمیرانات و فرصت ها و تهدیدهای موجود به حاضرین ارائه نمود.

چهاربند مدیرکل شهرتهران طی سخنان مبسوطی موقعیت خاص و ویژه منطقه یک را توصیف و ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش و پرورش منطقه ، توصیه های ارزنده ای را ارائه نمود و به همه مناطق تاکیدنمود که کلیه امکانات موجود را برای بهره برداری دانش آموزان و همکاران فرهنگی بسیج کنند.

مدیرکل شهرتهران بخش بازسازی شده خانه معلم درکه را افتتاح نموده و با استماع گزارش مجری طرح در جریان روند پیشرفت فیزیکی مجموعه قرار گرفت.

متاسفانه خانه معلم درکه در سالهای گذشته به دلیل سهل انگاری های مستاجرین و پیمانکاران قبلی متحمل آسیب های جدی شده بود که با دستور مدیرکل شهرتهران مقرر شد در 3 مرحله بازسازی گردیده و جهت ارائه خدمات به فرهنگیان محترم تجهیز شود .

دراولین فاز و در مدت زمان کوتاهی فضای حیاط و رستوران این مجموعه تعمیرات اساسی انجام شد و دراین مراسم آماده بهره برداری گردید و مراحل بعدی نیز به ترتیب و به قوت خود ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار