فرماندار رباط کریم:

تبلور اندیشه‌های امام‌ خمینی (ره) در جهان امروز

خبرگزاری پانا :فرماندار رباط کریم گفت: امروز آثار و بازتاب اندیشه‌های امام‌ خمینی (ره) در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی دنیا متبلور شده است.

کد مطلب: ۳۵۵۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،علی بیگی به مناسبت سالگرد رحلت امام‌ خمینی (ره) در سخنانی اظهار کرد:مهمترین برکت بزرگداشت نام امام (ره)، وحدت و همدلی نیروهای انقلاب است و افزود:حضرت امام‌ خمینی‌ (ره)، شخصیت ارزشمند و عظیمی هستند که در طول تاریخ، بعد از انبیاء و اولیاء امثال او به‌ندرت ظهور می‌کنند.

فرماندار رباط کریم گفت: امروز آثار و بازتاب اندیشه‌های امام (ره) در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی دنیا متبلور شده و خاطر نشان کرد،احیای ارزش‌های اسلامی، جهاد با دشمنان بشریت، نظام سلطه و ستمگران عالم درس بزرگ حضرت امام (ره) به تمام جهانیان است .

بیگی با بیان اینکه با انقلاب امام (ره) سیطره مستکبران در جهان دچار تزلزل شد، تصریح کرد: آنها در 36 سال گذشته همه کار کردند تا با اندیشه امام‌خمینی (ره) مبارزه کنند، اما امروز شاهدیم که فرمایشات و پیش‌بینی‌های آن بزرگ‌مرد تاریخ به منصه ظهور رسیده و تفکر امام راحل فراگیر شده است.

وی گفت: بزرگ‌داشت یاد و نام امام (ره) برکات فراوانی دارد که یکی از بزرگ‌ترین آنها وحدت و همدلی نیروهای انقلاب است.

فرماندار رباط کریم انتقال افکار و آثار حضرت امام به نسل‌های آینده را وظیفه مهم مسئولان و نسل حاضر دانست و تاکید تهاجم فرهنگی و تهدید نظامی و تحریم اقتصادی تمام اینها برای مقابله با تفکر امام(ره) بود و اگر بخواهیم جمهوری اسلامی همچنان با قدرت در دنیا بدرخشد باید افکار و اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به جوانان و آینده‌سازان کشور معرفی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار